Mitä vi**ua miehet ulisee treffipalstalla ettei naiset tee aloitteita?
Minä oon nyt noin viidelle laittanu alotusviestin ja kukaan ei ole vastannu takaisin vaikka ovat nähneet viestit. Sitten profiileissa itketään kun naiset ei ikinä laita viesteja ensin ja aloitteellinen nainen saa "lisäpointseja". No vittu ei saa, kukaan edes vastaa!
Kommentit (27)
Aikoinani 33-vuotiaana nettitreffeillä tein itse noin 30 aloitetta. Naisilta alotteita tuli kaksi, joista toinen oli sairaalloisen ylipainoinen ja toinen 20-vuotias. Kummankaan kanssa ei olisi ollut mitään yhteistä.
Jos naisena kokee tilanteensa epäreiluksi, niin kannattaa ensin tehdä vaikka se 30 aloitetta ja sitten vasta mukista siitä, miten tilanne on molemmilla sukupuolilla sama.
Lassukat siellä vaan ulisee kun eivät uskalla laittaa viestejä naisille vaan odottavat että heidän kuvattoman ja parin sanan profiilin herättää naisten kiinnostuksen flirtin lähettämisen jälkeen.
Sama kokemus kuin aloittajalla. Kun olin nettideiteissä, luin huolella kohderyhmäni profiilit ja laitoin avausviestin kaikille minua kiinnostaville joiden kriteereihin varmasti mahduin. Jos tekstissä haettiin kaunista tai naisellista tms. naista niin en laittanut, ne profiilit suljin saman tien. Enhän voi tietää, olenko tavalliselle iskämahaiselle keski-ikäiselle miehelle riittävän kaunis ja naisellinen. Kaksi miestä vastasi ja jaksoi parin viestin ajan jatkaa hyvää-päivää-kirvesvartta keskustelua. Kun ilmoitin, että otan profiilini pois ja tarjosin mahdollisuutta laittaa viestiä anonyymiin sähköpostiini niin kummastakaan ei enää kuulunut mitään.
Jos te miehet ette halua viestejä yksinhuoltajilta, pullukoilta jne niin laittakaa selkeät kriteerit. Kai jotkut naiset siitä huolimatta koettavat onneaan mutta ainakin itselleni kriteerit olivat ehdottomat juuri sen takia, ettei tarvitsisi pelätä että mies valittaa myöhemmin kuinka vääränlaiset naiset ottavat yhteyttä.
Mutta niinhän se on, kuten tämäkin ketju osoittaa, että ne tavismiehetkin odottavat viestejä kaunottarilta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta niinhän se on, kuten tämäkin ketju osoittaa, että ne tavismiehetkin odottavat viestejä kaunottarilta.
Minun kokemukseni taas todistavat toista. Olen lisäksi ollut useammalle deitille ainoa, joka on ottanut yhteyttä (selvisi tavatessa). Deitit ovat jääneet yksiin jomman kumman kiinnostuksenpuutteen vuoksi, mutta aion jatkaa samaa linjaa. Joku vastaa, joku ei, pakkeja saavat kaikki aktiiviset. Se on vain kestettävä, jos aikoo deittailla.
t. se 40-v
Niin ja lisättäköön, että viimeisin tapailuksi asti edennyt suhde (ei netistä) päättyi siihen, että usean kaverin mielestä minua "alempitasoisempi" mies lopetti tapailun. Että ei miehille tosiaan aina kelpaa. :D En pitänyt miestä alempitasoisena, ja lähinnä tuttava- ja kaveriMIEHET ihmettelivät valintaani. Kun oli kuulemma manlet ja ei-komea jne. Minä näin kiinostavan ja haluttavan miehen, harmi että hän ei halunnut jatkaa. Mutta minkäs teet.
n40
Vierailija kirjoitti:
Niin ja lisättäköön, että viimeisin tapailuksi asti edennyt suhde (ei netistä) päättyi siihen, että usean kaverin mielestä minua "alempitasoisempi" mies lopetti tapailun. Että ei miehille tosiaan aina kelpaa. :D En pitänyt miestä alempitasoisena, ja lähinnä tuttava- ja kaveriMIEHET ihmettelivät valintaani. Kun oli kuulemma manlet ja ei-komea jne. Minä näin kiinostavan ja haluttavan miehen, harmi että hän ei halunnut jatkaa. Mutta minkäs teet.
n40
Millainen suomalainen 40 vuotias käyttää "manlet" sanaa?
Onpa kamalan kuuloista. :(
Tässä on se hämmentävä seikka, että en ole tosiaan ollut koskaan niitä kauniita tyttöjä vaan seinäruusu silloin nuorena. Nyttemmin kai sitten olen miespuolisten ihmisten mielestä enemmän kiinnostava, vaikka en tosiaankaan ole erityisen ihmeellisen näköinen. Naama on ihan nätti, säännöllinen liikunta näkyy kropassa (ja on kaukana jostain fitness-babysta, liikun 4-5 kertaa viikossa) ja olen normaalipainoinen ja pitkätukkainen. En osaa suhtautua niihin ajoittaisiin kiinnostavien nörttien "WTF" -vastauksiin oikein, koska olen edelleen sisimmässäni enemmän se outolintu ja vaatimattoman näköinen, se josta kiinnostutaan luonteen vuoksi (jos ehditään sinne asti paremman näköisten kavereiden lähestymiseltä). :D
Yleensä saan vastauksen kyllä kaikilta, joita lähestyn, kai se tosiaan jotain kertoo. MIehen ulkonäkö ei vaikuta vastaamattomuuteen, komeahkompi saattaa vastata ja ei-niin komea jättää vastaamatta. Selittääkö tuo trolliepäilys ehkä sitä? Oletan, että osin on kyse vain siitä, että en ole ko. miehen mieleen, kun lukevat profiilin => ei vastausta. Itse en ole kovin ulkonäkökeskeinen, niin en osaa ajatella sitä kautta lähestymisiä. Nörteillä on parhaat jutut nettideiteilläkin. <3
Mainittakoon että suurin osa ei luule trolliksi, nyt selvisi miksi vähemmistö tekee niin. :D
T. se 40-vuotias, joka sai ahaa-elämyksen