Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vi**ua miehet ulisee treffipalstalla ettei naiset tee aloitteita?

Vierailija
19.10.2016 |

Minä oon nyt noin viidelle laittanu alotusviestin ja kukaan ei ole vastannu takaisin vaikka ovat nähneet viestit. Sitten profiileissa itketään kun naiset ei ikinä laita viesteja ensin ja aloitteellinen nainen saa "lisäpointseja". No vittu ei saa, kukaan edes vastaa!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet poikkeus joka vahvistaa säännön.

Vierailija
2/27 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne komeat miehet jaksa vastata teille taviksille. Eikä ne komeat miehet ole niitä jotka ulisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan elämän nälkä vatsassa mikä sitä ääntä pitää

Vierailija
4/27 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kahdenlaiset naiset tekevät treffipalstoilla aloitteita:

-yksinhuoltajat

-lihavat naiset

Kumpaan ryhmään sinä kuulut?

Vierailija
5/27 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tekee aloitteita vain komeille miehille.

Vierailija
6/27 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viidellekymmenellä, tuu sit kertoo et vastasko kukaan. Eihän toi viis oo vielä mitää!

Vierailija
7/27 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelosen nainen tavoittelemassa taas 10+ alfoja.

Vierailija
8/27 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne komeat miehet jaksa vastata teille taviksille. Eikä ne komeat miehet ole niitä jotka ulisee.

No minä oon laittanu viestiä ihan taviksen näkösille ja kuvattomille eikä kukaan ole vastannu takaisin. Olisko vain parempi taantua eikä tehdä aloitteita kun +-0 lopputulos tekee kumminpäin vain.

Vierailija
9/27 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainnut ap yliarvioida psm-arvonsa.

Vierailija
10/27 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en saanut omaan ilmotukseen yhtään viestiä naisilta. Itse vastailin naisten ilmotuksiin ja keskustelu kuoli vähintään siihen kun lähetin oman kuvani

Vierailija
11/27 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa nettideittailun karuun todellisuuteen, joka on iät ja ajat ollut monille miehille arkipäivää. Kirpaisee eikö totta?

Vierailija
12/27 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 pisteen alfat ei tommosia käytä. Kyse on siitä, että rumien ja tavismiesten mielestä et ole heille riittävä, vaikka oikeasti olisitkin ihan sen taviksen tasoa. Miehet liehittelee parhaita naisia, harvat heitä saa.

Vierailija
13/27 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-yksinhuoltajat

-lihavat naiset

Tämä selittääkin erinäiset oudot vastaukset aloitteisiini, mukaan lukien epäilys siitä että olen trolli. Koska olen "liian hyvännäköinen" ko. miehelle.

Enkä tosiaan ole mikään suuri kaunotar, liikuntaa kohtuullisen aktiivisesti harrastava ihan nätti nelikymppinen nainen, jolla ei ole lapsia (eikä ole aikeita hankkiakaan). Olen sitten ilmeisesti arvioinut itseni liian "alas".

Vierailija
14/27 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti oli viimeinen oljenkorsi löytää joku mutta ei taida onnistua. Tässä olis sellaset 50-60v vielä elontietä ja yksin saa kulkea sen ajan.

Vierailija
15/27 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia vastauksia laitoit? Laitoitko kuvaa mukaan? Entä oletko yh/pullea nainen? Mistä löysit nämä miehet ja minkälaisia heidän ilmoituksensa olivat?

Ihan mielenkiinnosta kyselen. Olen itse harkinnut lähettäväni vastauksen parille 24:n miehelle, mutta taidanpa miettiä vielä.. Olen ihan ok:n näköinen tavallinen hymyilevä ja iloinen nainen. Lapsia on, mutta he ovat aika isoja ja ovat isällään puolet ajasta, joten olisin vapaa siltä osin. :)

Vierailija
16/27 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-yksinhuoltajat

-lihavat naiset

Tämä selittääkin erinäiset oudot vastaukset aloitteisiini, mukaan lukien epäilys siitä että olen trolli. Koska olen "liian hyvännäköinen" ko. miehelle.

Enkä tosiaan ole mikään suuri kaunotar, liikuntaa kohtuullisen aktiivisesti harrastava ihan nätti nelikymppinen nainen, jolla ei ole lapsia (eikä ole aikeita hankkiakaan). Olen sitten ilmeisesti arvioinut itseni liian "alas".

Kyllä se epäilyksiä tosiaan herättäisi jos nätti nainen ottaisi yhteyttä, olisi pakko yrittää löytää sinusta jokin kaamea 'vika' joka selittäisi käytöksesi. :D

Vierailija
17/27 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-yksinhuoltajat

-lihavat naiset

Kyllä se epäilyksiä tosiaan herättäisi jos nätti nainen ottaisi yhteyttä, olisi pakko yrittää löytää sinusta jokin kaamea 'vika' joka selittäisi käytöksesi. :D

Oikeastiko? Hui. Eli minun ei kannata laittaa vastausta miesten ilmoituksiin, koska mitä todennäköisemmin miehet etsimällä etsisivät minusta jonkun kamalan huonon asian ja kirjeeni päätyisi roskakoriin nopeammin kuin arvaisinkaan? Näinkö se menee nettideittailussa? Olen siis se toinen nainen, joka miettii vasta vastauksen lähettämistä.

Vierailija
18/27 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa kauniit tytöt kiusasivat nörttejä teeskentelemällä ihastusta ja pilkkasivat porukalla kun saivat aikaan jotain reaktiota.  Tinderissä kauniit matchit ovat botteja. Siperia on opettanut, joten suokaa kaikki treffipalstojen kauniit naiset anteeksi, jos lähestymisiinne suhtaudutaan varauksella. 

Vierailija
19/27 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa. Kerran joku kutsui minua botiksi. Ymmärrän.

Vierailija
20/27 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoli24 tilastoni

- Profiilia katselleita 31 ja 8 aloitusta olen saanut. Eli noin joka neljäs katsoja laittaa mulle viestiä. 

- Suurin osa ilmoittaa ruuminrakenteekseen "normaali", muutama oli pyöreähkö. Ulkonäkö yleensäkin semmoinen, joiden ajattelin olevan minusta kiinnostuneita. Sanoisin tavallinen, ei mitään huippukauniita. Kaikkien kuvaa tosin en nähnyt, koska ei päästy kuvanvaihtoon asti.

- Koulutus: 2 maisteria, 2 AMK, 4 amis

- Oman ilmoituksen mukaan kellään ei ole lapsia entuudestaan.

Mä olen laittanut viestiä kahdelle, joista toinen vastasi. Kummatkaan ei ollut "iskuyrityksiä". Kaikille olen jotain vastannut, kiitos-ei olen sanonut viidelle. Syynä ollut kerran ikä ja tupakointi ja kolmesti henkilökuvaus. Kahden kanssa olen jutustellut enemmän ja molemmat ovat omalla tapaa mielenkiintoisia. En kuitenkaan usko, että niistä tulee mitään. Mä itse olen kuvaton amis eli ilmeisesti olen kirjoittanut hyvän profiilin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän