Kuukautisten jälkeen positiivinen ja kohdussa ei näkynyt mitään?
Yritän epätoivoisesti etsiä vertaistukea. Mulla alkoi 9.10 normaalisti menkat ihan oikeaan aikaan ja kesti normaalin ajan. Eilen kuitenkin havahduin jonkinlaisiin raskausoireisiin, paha olo,alavatsan nippailua, viluttaa ja turvottaa joten kävin kuitenkin ostamassa testin. Testi näytti plussaa ja digi testi raskaana 2-3. Eli tänään viikkoja olisi 5+1. Pääsin heti gynelle ultraan missä todettiin ettei merkkiäkään raskaudesta,kohdun limakalvo oli ohut ja ei ruskuaispussia. Ei myöskään mitään merkkiä kohdun ulkopuolisesta raskaudesta. Hcg oli tänään 295. Toivon kovasti että kohdussa olisikin kaikesta huolimatta elämää ja ei vain näy vielä. Onko kukaan muu ollut vastaavassa tilanteessa ja mitä tämä voisi olla. Olen tosi turhautunut kun en tiedä missä mennään. :(
Kommentit (7)
Joko niin alussa ettei näy mitään tai sitten sait keskenmenon silloin kuukautisten aikaan ja sielä on vielä raskausmateriaalia jäljellä?
Meillä oli ihan sama juttu. Olin raskaana ja vuosin verta. Olin viikolla 5+3. Epäilivät, etten edes raskaana ole ollut, kun kohtu tyhjä ja limakalvo niin ohut. Väittivät, että olen tehnyt raskaustestin väärin. Ottivat verikokeet ja hcg oli viittäsataa. Vihdoin uskoivat minua. Ruskuaispussia tai mitään merkkiä raskaudesta ei vieläkään löydetty. Verenvuoto kuitenkin jatkui ja viikkoa myöhemmin siteeseen tuli alkionosia ja istukanosia. Sellaisia vaaleita porsaansuikaleita muistuttavia lihanpalojen tyylisiä kasvustoja. Ja niitä tuli niin paljon, että miten ne eivät muka ultrassa näkyneet! Terveisiä Taysiin.
Mulla oli vähän samanlainen kokemus eli viikko menkkojen jälkeen(jotka tuli ihan ajallaan) sattumalta huomattiin, että hcg oli koholla. Ei raskausmateriaalia missään ja sitten tuli todella todella niukkaa vuotoa. Todennäköisesti edellisestä ovulaatiosta oli tullut kemiallinen raskaus.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli ihan sama juttu. Olin raskaana ja vuosin verta. Olin viikolla 5+3. Epäilivät, etten edes raskaana ole ollut, kun kohtu tyhjä ja limakalvo niin ohut. Väittivät, että olen tehnyt raskaustestin väärin. Ottivat verikokeet ja hcg oli viittäsataa. Vihdoin uskoivat minua. Ruskuaispussia tai mitään merkkiä raskaudesta ei vieläkään löydetty. Verenvuoto kuitenkin jatkui ja viikkoa myöhemmin siteeseen tuli alkionosia ja istukanosia. Sellaisia vaaleita porsaansuikaleita muistuttavia lihanpalojen tyylisiä kasvustoja. Ja niitä tuli niin paljon, että miten ne eivät muka ultrassa näkyneet! Terveisiä Taysiin.
Voi harmi :/
Aloittajalle parempaa onnea.
Ihmettelen vain jatkuvia raskausoireita mitkä viittaisi raskauteen. Huomenna uusi verikoe ja siinä katsotaan onko hcg nousussa vai laskussa. Se määrittelee vähän jatkoa.
Niin voi olla. On mennyt sitten jo todella varhaisessa vaiheessa kesken. Yhden kerran aiemmin ollut varhainen keskenmeno missä ensimmäinen testi todella haamu ja toinen testi parin päivän jälkeen negatiivinen. Tässä kuitenkin vuodon alkamisen jälkeen 11 päivää sitten vahva plussa.
Olet raskaana kun testi kerran niin sanoo. Olet vielä niin alussa, että sen takia ei näy vielä ultrassa.