Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä tuli miehen urheiluseuran pikkujoulukutsu!

Vierailija
19.10.2016 |

Ehdin ottaa täm sjankohdan jo aikaisemmin selville ja sopia pipari- ja piirakkatalkoot mun äidin luokse Jyväskylään :)

Mies on tooosi pettynyt :) Sinne kun on pakko mennä muuten lapset pettyy :)

Mies ihmetteli et miten nää aina sattuu just samalle viikonlopulle :)

No, paska juttu ei voi mitään.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei saa mielestäsi osallistua urheiluseuran pikkujouluihin koska..? Kenties sinutkin olisi kutsuttu! Pikkujoulut on kivointa viikonlopun vapaavietettä!

Vierailija
2/12 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos miehesi menisi pikkujouluihin ja sinä lasten kanssa äidillesi. Niin meillä varmaan tehtäisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostathan ainakin olevasi sairaalloisen omistushaluinen ja mustasukkainen? koska tiedostaminen on paranemisen alku.

Vierailija
4/12 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä ymmärrät et jos miehes haluaa niit urheilukavereitaan panna niin sä et voi sitä estää vaikka kuin leipoisit pipareita mummolassa joka viikonloppu

Vierailija
5/12 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kato hyvä pom(p)ottaa kun ei muuhun tuollaisen herneaivoisuuden vallitessa pysty...toivottavasti ei ole periytyvää saatikka tarttuvaa! Varsinainen luuseri....

Vierailija
6/12 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se miehesi kerkeää sitä piirakkaa ja piparia työstämään vaikka työmatkansa varrella.

0/5 noin muutoinkin.

Vierailija
7/12 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin te miestä siinä leipomisessa tarvitsette? Jos ei oo autoa, meet julkisilla ja loppumatkan joko joku hakee tai taksilla. 

Vierailija
8/12 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei mee.. mulla on vieläkin paha olo siitä, että olin kysynyt mieheltä, että sopiiko yksi juttu päivälle ja X ja mies ei estellyt. Sitten samana päivänä selvisi, että miehellä olisi ollut firman kesäjuhlat. Mies ei vaan halunnut pahoittaa mun mieltä, mutta taisi sitten kuitenkin tehdä mieli mennä. Nyt tiedän että hitto vie en kesäkuun ekalle viikonlopulle sovi mitään. Toissavuona oli miehen siskon tytön häät samana päivänä ja niistä nyt ei oikein viitsitty jäädä pois. 

Vierailija
9/12 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Miehesi ei saa mielestäsi osallistua urheiluseuran pikkujouluihin koska..? Kenties sinutkin olisi kutsuttu! Pikkujoulut on kivointa viikonlopun vapaavietettä!

Se nyt ei vaan oo mun juttu. En halua mihinkään juhliin missä juodaan ja on musiikkia. Tunnen vaan oloni vaivautuneeksi kun en ole mikään bileprinsessa.

Muiden muijat tälläytyy ja tekee itseensä tykö. Siksi en päästä miestänikään sinne ettei kukaan yritä mitään sen kanssa tai hän itse. Ap

Vierailija
10/12 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpas todella oksettava tapaus.

Vierailija
11/12 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma kolauttaa. Kohta ap:n piirakkaa ja piparia ei syö kukaan.

Vierailija
12/12 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh! Eikö muut tee muka näin? Aika kärkevää kommenttia ja alapeukkua vaikka näinhän kaikki tekee!

Sitä paitsi parisuhteessa on sellanen tasapaino et jos puolisolle tulisi jotain kivaa ilman mua niin se olisi heti multa pois. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän