Junan vaihto Kuopiossa
Kuopiolaiset hoi! Kuinka monta raidetta teillä on juna-asemalla. Mulla olisi vaihto Kuopiossa ja olisi 8 minuuttia aikaa. Ehdinkö mä siinä ajassa eksymättä jatkoyhteydelle?
Kommentit (8)
Ehdit oikein hyvin. :D Raiteita on vain kaksi, ainakin muistaakseni.
Vierailija kirjoitti:
Ehdit oikein hyvin. :D Raiteita on vain kaksi, ainakin muistaakseni.
No hyvä. :D Oulun junasta pitää ehtiä Lahden junaan.
Kolme raidetta käytössä, joista se kolmaskin vain harvoin. 90 % vaihdoista menee viereiselle raiteelle. Nyt en ole hetkeen käynyt, joten en tiedä onko remontilla vaikutusta. En ole enää kuopiolainen, mutta entinen ja paljon tulee vieläkin sinne junalla kuljettua.
Mistä minne olet menossa? Joka kerta kun oon vaihtanu Kuopiossa niin on lähteny viereiseltä raiteelta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä minne olet menossa? Joka kerta kun oon vaihtanu Kuopiossa niin on lähteny viereiseltä raiteelta.
Oulusta Lahteen.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Junan vaihdot on suunniteltu niin, että lyhyellä ajalla kerkii ja pystyy. Eli junavaunutkin yleensä oikein kohdittain eli tarvii vain kävellä laiturin yli.
Jos pitää mennä toisille laitureille, niin vaihtoaika on pitempi.
Aattelyt, huonojalkaset mummotkit kerkii pakaasien kanssa vaihtaa junaa, mikset sinäkin.... Vai aattelitko olevan SUOMEN AINOA HENKILÖ JOKA MENEE OULUN JUNASTA LAHDEN JUNAAN KUOPIOSSA.
Mistä tiedät, ettei ap ole liikuntavammainen?
Kiitän kaikkia asiallisesti vastanneita. En oo ikinä joutunut vaihtaan junaa missään ja muutenkin matkustanut junalla tosi vähän niin oli tää pieni epävarmuus, mut nyt on junaliput hommattu tälle halvemmalle reitille. :)
Numerolle 7: Ota ne iltalääkkees ja rauhoitu.
-ap
12 raidetta. Riippuu, miltä raiteelta pitää ehtiä minne.