Nyt mammat tilaisuus mollata Jenni Vartiaista! Uskotko että Jennin uusi levy on hyvä ilman panomies-Immosta?
Jenni tekee uutta musaa lähes täysin yksin ja etsii tuottajaa tekeleelleen. Sinkku ilmestyy lähiaikoina ja Jennin mukaan koko juttu on uusiutunut I-S-O-S-T-I. Mitä mieltä, onko Jennin tekele hitti vai huti?
Kommentit (10)
Huti tulee eikä suoraan sanoen edes kiinnosta.
Olen ehdottomasti sitä mieltä, että kaikki vielä julkaisemattomat levyt kannattaa etukäteen arvostella av-mamma-palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Immonen sonni vai? Kui?
Jukka on paneskellut Chisua, Mariskaa, Jenniä (useamman vuoden), nykyisin Anna Puuta. Kahta viimeistä parinvuoden ajan samanaikaisesti. Aikamoinen alffa.
Ei ole pakko kuunnella. Minä odotan kovasti Jennin uutta levyä.
Vaikea sanoa, kun en tiedä kuinka paljon nainen itse on musiikkiaan aiemmin tehnyt. Jos ei oikeastaan lainkaan ja nyt tekee sen täysin itse, niin tuskin siitä kovin kummoista tulee. Tosin jos onnistuu, niin arvostus nousee ja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa, kun en tiedä kuinka paljon nainen itse on musiikkiaan aiemmin tehnyt. Jos ei oikeastaan lainkaan ja nyt tekee sen täysin itse, niin tuskin siitä kovin kummoista tulee. Tosin jos onnistuu, niin arvostus nousee ja paljon.
Jenni on säveltänyt aiemmat biisinsä joihin Jukka on lisännyt tuotannot. Mariska sanoittanut suurimman osan, Jenni pari biisiä (Sivullinen, Eden). Eli kyllä on tehnyt tähänkin asti tiiviisti biisinsä vaikkei mikään Chisu-tyyppinen tuottaja olekaan. Osaa siis tehdä melodioita, muttei tuottaa, joten kun Immosen "pimpelipomit" jää pois, pitää löytää uusi tuottaja ja saas nähdä muuttuuko tyyli.
JV ei enää kiinnosta ketään. Uskoisi nyt jo. Ettei alennu jollekin Jannan ja Abreun tasolle, lööpeissä kaikista muista syistä paitsi musiikin takia (mitä JV ei ole tähän asti tehnyt).
Totaalista skeidaa kuten aiemmatkin oli Immonen mukana tai ei.