Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet naiset valehtelevat olevansa kauniita?

Vierailija
19.10.2016 |

Aamulla kun herää niin naamataulu on kuin petolinnun perse.

50-luvulla oltiin luomuja eikä meikattu. Myös kehitysmaissa harvempi nainen meikkaa ja ovat siksi paljon aidomman tuntuisia kuin länsimaiset materialistiset ja narsistiset meikillä valehtelevat prinsessat.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestään ne ovat kauniita.

Vierailija
2/8 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me naiset tehdään töitä sen eteen, että meitä rakastaa edes joku (nainen itse) eikä pyöritä itsesäälissä ja karkoteta kaikkia ympäriltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus.

Vierailija
4/8 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä meikkiä. Olen kaunis.

Vierailija
5/8 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä sovinistisekopää jaksat oman pääsi sisältöä? Mä saan särkyä jo näistä sun ketjuista.

Ja: I AM BJYYTIFUL, WÖÖRDS CÄNT BRING MI DAUUN! (Beautiful, in every single way..)

Vierailija
6/8 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kai mä nyt jumalauta hieroa omaan naamaani vaikka paskaa jos itse haluan? :DD Oot varmaan yks niistä miehistä jotka on sitä mieltä että meikkaus on "harhaanjohtavaa mainontaa"? Naiset ei oo mitään tuotteita ja me meikataan ihan itseämme varten, jotta me voitais kaupungilla kävellessämme vilkaista näyteikkunan heijastusta ja tokaista että "wau! näytämpä hyltä tänään!". Antaa kaikkien tehdä mitä itse haluaa, ei meikkaus ole mitään valehtelemista, se on ehostamista ja olet mielestäni vajaaäkyinen jos luulet että naisilla on esimerkiksi luonnostaan kirkkaan punaiset huulet.

Vierailija
7/8 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset meikkaa itseään varten, paitsi jos avataan ketju siitä, kuka maksaa treffeillä. Silloin naisen meikkaus ja siihen käytetty raha on miestä varten.

Nainen valitsee samaan asiaan kaksi päinvastaista argumenttiä antaakseen parhaan kuvan. johonmukaisuutta tai rehellisyyttä on turha odottaa.

Vierailija
8/8 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset meikkaa itseään varten, paitsi jos avataan ketju siitä, kuka maksaa treffeillä. Silloin naisen meikkaus ja siihen käytetty raha on miestä varten.

Nainen valitsee samaan asiaan kaksi päinvastaista argumenttiä antaakseen parhaan kuvan. johonmukaisuutta tai rehellisyyttä on turha odottaa.

No eikö se ole jo melkein ihan normi että kumpikin osapuoli, nainen ja mies, laittavat parastaan toisiaan varten treffeillä? Meikattuna näytän omasta mielestäi paremmalta ja treffeillä voi näyttä hyvältä myös itseään varten sillä se parantaa omaa itsetuntoakin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi