Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlin Cieb -tuottee

Vierailija
19.10.2016 |

Mitä tuotteita suosittelisit kyseisestä sarjasta ja miksi? En ole ikinä testannut ja haluaisin kuulla mielipiteitä. Kiitos 😊

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Cien -tuotteet, anteeksi näppäilyvirhe

Vierailija
2/17 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cien?

Silmämeikinpuhdistusaine ei irrottanut vedenkestävää ripsiväriä, vaikka purnukan kyljessä luvattiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ovat.

Vierailija
4/17 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivävoide, yövoide, kynsilakanpoistoaine sekä käsisaippuat. Itse olen tykännyt ja ostan jatkossakin.

Vierailija
5/17 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoot  ja hoitoaine hinta-laatusuhteeltaan hyviä.

Vierailija
6/17 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cien aquafresh puhdistusgeeliä voin suositella. Halpa hinta ja ajaa asiansa vähintään yhtä hyvin kuin kalliimmat vastaavat tuotteet.

Vierailija
7/17 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cien?

Silmämeikinpuhdistusaine ei irrottanut vedenkestävää ripsiväriä, vaikka purnukan kyljessä luvattiin.

Mulla jäi pullo parin kerran jälkeen hyllyyn käyttämättä, ei puhdistanut, vaikka mulla vesiliukoista ripsaria. Ei jatkoon! Hyväntuoksuinen ja ihan nätti pullo, niistä plussaa.

Vierailija
8/17 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cien?

Mulla jäi pullo parin kerran jälkeen hyllyyn käyttämättä, ei puhdistanut, vaikka mulla vesiliukoista ripsaria. Ei jatkoon! Hyväntuoksuinen ja ihan nätti pullo, niistä plussaa.

Joo, olisin mielelläni kyllä käyttänyt sitä, mekanismi korkissakin oli kiva, mutta ei vaan meikki lähde. :(

Vierailija
9/17 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cien?

Joo, olisin mielelläni kyllä käyttänyt sitä, mekanismi korkissakin oli kiva, mutta ei vaan meikki lähde. :(

Ootko kokeillut niitä puhdistusliinoja? Ne ainakin on hyviä ja se vaaleen sininen pakkaus myös hyväntuoksuinen.

Vierailija
10/17 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmänympärysvoide ja yövoide ollut käytössä, tykkään koostumuksesta ja hyvästä, ei halvasta tuoksusta, voin suositella.

Vierailija
11/17 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cien?

Ootko kokeillut niitä puhdistusliinoja? Ne ainakin on hyviä ja se vaaleen sininen pakkaus myös hyväntuoksuinen.

En ole, kiitos vinkistä! :) 

Vierailija
12/17 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä oo kalliitakaan :)

Vierailija
13/17 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedenkestävä ripsiväri on yksi parhaita käyttämiäni, omituinen kielon tms haju tosin lähestulkoon estää käytön.

Vierailija
14/17 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se turkoosikorkkinen dödö on parasta mitä mulla on koskaan ollut enkä mitään Rexonaa osta enää vahingossakaan! 

Vierailija
15/17 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän silmämeikinpoistoaineesta, tosin en käytä vedenkestävää maskaraa. Suosittelen sitä ja tuota puhdistusgeeliä,joka mainittiin. Kosteusvoiteet ovat myös hyviä. Ja dödö:)

Vierailija
16/17 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastuin kasvojen kuorivaan puhdistusgeeliin. Sopii itselleni, puhdistaa loistavasti, iho on sileä ja tasainen käytön jälkeen. Silmänympärysvoide hämmästyttävän hyvä. Olen käyttänyt Clarinsin silm. ymp.voidetta, mutta tämä halpa on paljon parempi. Kiinteyttää paremmin sekä laskee turvotusta. Voin suositella näitä.

Vierailija
17/17 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetoniton kynsilakanpoistoaine ja vanulaput ovat hyviä. Kasvoille käytettäviä tuotteita en ole uskaltanut tuoksupelossa testata. Mulla on jäänyt suurin osa hajusteita sisältävästä kasvokosmetiikasta käyttämättä, koska silmät alkavat vuotamaan niin herkästi hajusteista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä