Suuri kirosanagallup
Nyt mitataan av:n mielipide.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
No vittu tietenkin. Kaikkein yleisin ja suomalaisin.
Vittu nimenomaan ei ole suomalainen sana vaan lainasana. Kuten myös saatana. Muut ovat jos ei suomalaista niin ainakin suomalais-ugrilaista alkuperää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittu nimenomaan ei ole suomalainen sana vaan lainasana. Kuten myös saatana. Muut ovat jos ei suomalaista niin ainakin suomalais-ugrilaista alkuperää.
Korjataan nyt omaa viestiä sen verran että tietysti myös helvetti kuuluu lainasanoihin.
Sipuli hyppäs seinään.
Junalautoja saatavana Perkiön asemalta.
Voihan läppä.
Suuri ilmoitettu asiattomaksi gallup
Olen aina oikeassa, sanot mitä sanot
Ikiliikkuja kirjoitti:
Miks tää ees tehtiin
Vedä Ikiliikkuja vittu päähäsi.
Vierailija kirjoitti:
Ikiliikkuja kirjoitti:
Miks tää ees tehtiin
Vedä Ikiliikkuja vittu päähäsi.
Miksi?
Olen aina oikeassa, sanot mitä sanot
Itellä jostaa syystä helvetti tuntuu kaikista sopivammilta kielelle :D
Vittu sanaa en käytä lähes koskaan.
T. N19
Perkele se olla pitää. Sitä ärrää on vielä mukava vihaisena pärisyttää, perrrrrrrkele.
Vittu on mielestäni liian rivo. Ja rivoa se vasta oli, kun kaverini tapasi kiroilla aina että "voi pillu!"
Hävettää myöntää,että vittu-sanaa tulee käytettyä eniten,vaikka se kuulostaa tosiaan rivolta.Perkelettä käytän toiseksi eniten.Tosin kiroilen harvoin,vain "hyvästä syystä" eli kun joku asia menee päin honkia,yleensä vältän karkeaa kieltä.
Ikiliikkuja kirjoitti:
Miks tää ees tehtiin
Varmaan siksi,että muista kuin mielensäpahoittajista aihe on mielenkiintoinen.
Minulla oli ala-asteella kaveri,joka ei kiroillut.Hän sanoi harmistuneena tyyliin "Voi kökkö!" tai "Voi porsas!" Oikeastaan mikä tahansa toimii kirosanana,kun käyttää oikeaa äänenpainoa :D