Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omistatko tuulitakin?

Vierailija
19.10.2016 |

Omistatko tuulitakin? Jos et niin miksi, etkö harrasta minkäänlaista ulkoilua?

Omistatko tuulitakin?

Vaihtoehdot

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä omistan mutta en silti harrasta juuri mitään urheilua ja ulkoilenkin tosi vähän. En ole tainnut kertaakaan sitä takkia edes käyttää. Alesta ostin, kun oli ihanan värinen ja halpa.

Vierailija
2/13 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai omistan! Sehän perusvaate suomalaiseen ilmastoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä omistan mutta ei sillä näillä keleillä enää pärjää. Tuulitakki ei pidä vettä eikä kovaa tuulta. Olen työn puolesta ulkona säällä kuin säällä eikä tuulitakilla pärjää hyytävässä syysviimassa eikä varsinkaan vesisateessa. Tuulitakkia käytin kesällä alkusyksystä mutta nyt on jo käytössä kuoritakki joka pitää kunnolla tuulta ja vettä. Samaan settiin myös housut. Näillä mennään pikkupakkasille saakka säällä kjuin säällä sopivan sisäpukeutumisen kanssa.

Vierailija
4/13 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on koko perheellä tuulitakit.

Vierailija
5/13 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan mutta käytän sitä harvoin.

Vierailija
6/13 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tuulitakki? Minulla on sekä peakin goretex - pitää tuulta että uudempi helly hansen. Voin ulkoilla siis. Mitä minulta puuttuu?

Vierailija
7/13 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kansallispuku - omistan tietenkin!

Vierailija
8/13 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tuulitakki?

Tuulitakki on ohut yleensä verkkovuorillinen ja hupullinen tuulta pitävä ja vettähylkivä takki. Omalta kohdalta olen kyllä huomannut että tuulitakki ei pidä mitään kovaa puhuria eikä kunnon vesisadetta.

Vierailija
9/13 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tuulitakki? Minulla on sekä peakin goretex - pitää tuulta että uudempi helly hansen. Voin ulkoilla siis. Mitä minulta puuttuu?

Tässä https://www.karkkainen.com/tuotekuva/ISO/4053986878879.jpg

Vierailija
10/13 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmettelet mitä sinulta puuttuu? Mistä me tiedämme? Tuulitakkeja sinulla on parikin kappaletta.

Vierailija
11/13 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on juuri tuollainen. Kun ulkoilen säällä kuin säällä ja pyöräilen työmatkat niin käytän sitä.

Vierailija
12/13 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmettelet mitä sinulta puuttuu? Mistä me tiedämme? Tuulitakkeja sinulla on parikin kappaletta.

Ei kun sillä on vain hellyhansseen ja piikki, sen mielestä ne ei ole tuulitakkeja. 

Vierailija
13/13 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin tuollaisen koska luulin että sen liukas vettähylkivä pinta kestää hyvin vettä ja ulkoilen myös sateella. Mutta ei se pidäkään vettä. Hintakaan ei aina ratkaise. Kesällä kun rankkasateessa poljin töistä niin tuosta tuli saman tien vedet läpi takin sisään ja olin kuin uitettu koira. Työkaverilla joka lähti samaa matkaa oli edullisempi Erätukun kuoripuku eikä hänellä tullut yhtään vesi läpi vaikka kadut ihan tulvivat. Tavallisessakin kesäsateessa tuon kanssa kastuu kunnolla 45 min ulkoilun aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi