Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten aseksuaali vanhempi voi kertoa lapselle seksistä ja seksuaalisuudesta?

Vierailija
19.10.2016 |

Hankala kertoa omista kokemuksista kun vanhempi ei ole harrastanut seksiä, ei synnyttänyt lasta eikä kokemuksia vastakkaisesta sukupuolesta ole. Koulussa opetetaan nämä asiat, mutta otanko opettajaan erikseen yhteyttä..en tiedä. Lapsi kyselee kovasti.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sä nyt selität? Otapa ensin selvää, mitä aseksuaalisuus tarkoittaa...

Aseksuaalit voivat harrastaa seksiä, saada lapsia, muodostaa parisuhteita (oman tai toisen sukupuolen edustajan kanssa), synnyttää, harrastaa itsetyydytystä jne. Ainoastaan se, ettei tunne seksuaalista vetovoimaa muita ihmisiä kohtaan erottaa esim. heteroseksuaalista. Romanttisia tunteita voi kyllä ihan hyvin tuntea!

Vierailija
2/11 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kovin moni seksuaalinen vanhempi ei hiero niitä omia kokemuksiaan lapsensa naamaan.

Ketään lasta ei kiinnosta kuulla äitinsä ja isinsä akteista mitään.

Kukaan lapsi ei halua nähdä ja kuulla vanhempiensa nussimisen lätskytystä.

Jos ette kykene suojelemaan lasta omilta irtailuiltanne ette ansaitse lasta.

Jos kykenee nussimaan samaan aikaan kun oma lapsi nukkuu/tai esittää nukkuvaa vieressä, on paha ihminen.

Idiootti ja paha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullako on siis adoptiolapsi?

Vierailija
4/11 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta lapsen kanssa on hyvä keskustella seksuaalisuudesta ja sen ilmenemismuodoista, omista ja toisten rajojen kunnioittamisesta yms. yleisellä tasolla rakentavassa hengessä, mutta en ottaisi puheeksi kenenkään iskän tai äiskän henkilökohtaisia kokemuksia, vaikka oma seksuaalinen suuntaus olisi mitä tahansa.

Ja AP, ota nyt hyvä ihmeessä selvää mitä aseksuaalisuus pitää sisällään, ennen kuin tulet tänne trollailemaan. 

Vierailija
5/11 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankala kertoa omista kokemuksista kun vanhempi ei ole harrastanut seksiä, ei synnyttänyt lasta eikä kokemuksia vastakkaisesta sukupuolesta ole. Koulussa opetetaan nämä asiat, mutta otanko opettajaan erikseen yhteyttä..en tiedä. Lapsi kyselee kovasti.

Kenen lapselle se aseksuaali ei osaa kertoa siitä, miltä tuntuu kun ei ole synnyttänyt lasta?

Vierailija
6/11 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kovin moni seksuaalinen vanhempi ei hiero niitä omia kokemuksiaan lapsensa naamaan.

Ketään lasta ei kiinnosta kuulla äitinsä ja isinsä akteista mitään.

Kukaan lapsi ei halua nähdä ja kuulla vanhempiensa nussimisen lätskytystä.

Jos ette kykene suojelemaan lasta omilta irtailuiltanne ette ansaitse lasta.

Jos kykenee nussimaan samaan aikaan kun oma lapsi nukkuu/tai esittää nukkuvaa vieressä, on paha ihminen.

Idiootti ja paha.

Mistä tämä kammo ja vihamielisyys seksiä kohtaan?

Vierailija
7/11 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voivat harrastaa seksiä ja synnyttää, mutta minä en ole niitä aseksuaalina kokenut. Seksi on ihan vieras asia, vaikka romanttinen olen.

Vierailija
8/11 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti voivat harrastaa seksiä ja synnyttää, mutta minä en ole niitä aseksuaalina kokenut. Seksi on ihan vieras asia, vaikka romanttinen olen.

Kenen lapselle sinun nyt pitäisi asioita siis kertoa? 

Vierailija
9/11 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinullako on siis adoptiolapsi?

Lapsi on adoptoitu

Vierailija
10/11 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen lapselle sinun nyt pitäisi asioita siis kertoa? 

Omalle lapselle, joka on adoptoitu.

Vierailija
11/11 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lapsi ja nyt jo aikuinen ja en kuuna kullan valkeana ole hänelle seksistä puhunut tai seksuaalisuudesta.  Ihan houreita.  Normaali selostus kuukautisista on riittänyt.  Sitten koulussa kuulevat loput.  Olisi todella vaikeaa lapsen kannalta jos hänelle menisi puhumaan  seksistä.  Ei sellaista tarvitse eikä tehdä.  Kun  rupesi  seurustelemaan ja mentiin sitten gynelle yhdessä pillerit hakemaan.  Se siitä.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi