Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä vaaditte mieheltä parisuhteessa?

Vierailija
19.10.2016 |

Kertokaa rehellisesti!

M26

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

$$$.

Vierailija
42/66 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa pettää, ryypätä tai hakata. Muuta en vaadi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan miehen, joka arvostaa muita ihmisiä (ei kuvittele, että on parempi kuin muut) ja osallistuu yhteisten asioiden hoitamiseen kanssani.

N31

Vierailija
44/66 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako käyttää muita huumeita kuin alkoholia?

Vierailija
45/66 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta, kunnioitusta ja uskollisuutta.

Vierailija
46/66 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Hyvännäköinen eli minun makuuni: kauniit kasvot, siro / androgyyni eli enemmän sellainen tanssijan kuin bodarin ruumiinrakenne, pukeutuu tyylikkäästi (en tykkää pukumiehistä vaan enemmän rock-henkisistä), hyväkuntoiset hiukset jotka mielellään pitkähköt, sulavat liikkeet, ei mikään tönkkö köriläs. 

- Miellyttävä ääni.

- Hyvä suutelija ja hyvä sängyssä ja haluaa seksiä vain niin usein tai harvoin kuin minäkin.

- Ei ällöttävän romanttinen, mutta tunteikas pitää olla.

- Vähän villi, badass, cool, mutta oikeasti kiltti, hellä ja huomaavainen.

- Samanlaiset elämänarvot kuin minulla, yhdessä parannettaisiin maailmaa ainakin keskusteluissa jos ei muuten.

- Ei halua lapsia.

- Päihteiden käyttö samaa luokkaa kuin minulla.

- Hauska.

- Älykäs, mutta ei missään johtaja-asemassa töissä, mieluummin luovalla / taidealalla.

- Samoja kiinnostuksenkohteita, esim. lukeminen.

- Tykkää kissoista ja haluaa sellaisen hankkia kanssani.

Ja koska tuollaisia miehiä ei oikeasti ole tai vaikka olisi niin minä en sellaista saisi, niin olen mieluummin ilman. Muusta en saisi mitään irti, ainoastaan tuollainen parantaisi elämänlaatuani. Onneksi elämänlaatuni on hyvä näin ja olen mieluusti ilman parisuhdetta.

Vierailija
47/66 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyys ja luotettavuus. En ole mustasukkainen, enkä halua, että sitä käytetään hyväksi. Rauhallisuus ja päihteettömyys. Puheliaisuus ja mielipiteitä pitää olla. Taloudellisesti vakaa tilanne. Minun kuluja ei tarvitse maksaa, mutta sossun kustannuksella elävä ei käy, koska sellaista joka elää yhteiskunnan lompakkoloisena ei voi kunnioittaa. Halu saada lapsia, ja jakaa arki tasapuolisesti. Poliittisesti vasemmistolaisuus olisi iso plussaa. Samaten aktiivisuus seurakunnassa.

Vierailija
48/66 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Hyvännäköinen eli minun makuuni: kauniit kasvot, siro / androgyyni eli enemmän sellainen tanssijan kuin bodarin ruumiinrakenne, pukeutuu tyylikkäästi (en tykkää pukumiehistä vaan enemmän rock-henkisistä), hyväkuntoiset hiukset jotka mielellään pitkähköt, sulavat liikkeet, ei mikään tönkkö köriläs. 

- Miellyttävä ääni.

- Hyvä suutelija ja hyvä sängyssä ja haluaa seksiä vain niin usein tai harvoin kuin minäkin.

- Samanlaiset elämänarvot kuin minulla, yhdessä parannettaisiin maailmaa ainakin keskusteluissa jos ei muuten.

- Ei halua lapsia.

- Hauska.

- Älykäs, mutta ei missään johtaja-asemassa töissä, mieluummin luovalla / taidealalla.

Ja koska tuollaisia miehiä ei oikeasti ole tai vaikka olisi niin minä en sellaista saisi, niin olen mieluummin ilman. Muusta en saisi mitään irti, ainoastaan tuollainen parantaisi elämänlaatuani. Onneksi elämänlaatuni on hyvä näin ja olen mieluusti ilman parisuhdetta.

Kuulostaa siltä, että roikut kiinni eksässä tai jossain mielikuvitushahmossa.

Mutta hyvä, että viihdyt sinkkuna.

Vierailija
49/66 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Miellyttävä ääni.

- Ei halua lapsia.

- Hauska.

Kuulostaa siltä, että roikut kiinni eksässä tai jossain mielikuvitushahmossa.

Mutta hyvä, että viihdyt sinkkuna.

Näin on, mielikuvitushahmoissa ja -maailmoissa siis, kirjat ovat jännittävämpiä kuin oikea elämä. Sinkkuna viihdyn kun tiedostan kyllä sen, ettei tuollaista ole oikeasti olemassa enkä itsekään vastaisi tuollaisen kumppani-ihannetta. Eli mikään harhainen hörhö en ole. Ihan hauskaa lueskella tätä av-palstaa kuitenkin ja ihmetellä, miten ihmiset oikein jaksavat arkisia suhteitaan ja miten vähän kumppaniltaan vaativat!

Vierailija
50/66 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintaju ja ajatukset, jotka korreloivat omieni kanssa.

Mielenkiintoisia keskusteluja ja sitä, että keksimme yhdessä aina hauskaa tekemistä.

Huomaavaisuutta ja hellyyttä.

Omatoimisuutta, luotettavuutta, läsnäoloa ja tukea...

Mikään ihmemies tai mallipoju ei tosiaan tarvitse olla, tuollaiset tavalliset hyvät piirteet riittävät.

Vierailija
51/66 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sossun kustannuksella elävä ei käy, koska sellaista joka ei käy töissä en saa tarpeeksi taloudellista hyötyä.

Suomeksi.

Vierailija
52/66 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko lihava pullukka kun et muuta vaadi ?

Tai joku vanha hampaatonmummo ?

Ilmeisesti vastaus on kyllä molempiin kohtiin ?

Vierailija
53/66 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa miehen työt ja omaa vahvan miehisen luonteen ja käy töissä ja tienaa minua enemmän sekä pitää eläimistä ja haluaa lapsia.käytöstavat täytyy myös olla.

Vierailija
54/66 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sossun kustannuksella elävä ei käy, koska sellaista joka ei käy töissä en saa tarpeeksi taloudellista hyötyä.

Suomeksi.

Sun maailmassa toki noin on, mutta minun ei. Sossun elätti elää minun ja muiden maksamilla veroilla. Eli on lompakkoloinen. Ihminen jonka ainoa työnteko on täyttää kerran kuussa tai harvemmin ttt-hakemus. Miten sellaista laiskaa paskaa voi kunnioittaa? Sellaisen kanssa ei pidä lisääntyä, koska vastuunkanto lapsestakaan ei onnistu.

Äläpä viitsi ensi kerralla toisten viesteihin tunkea omia mielipiteitäsi.

Vierailija
55/66 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan, että mieheni on älykäs ja myötätuntoinen, kohtelee ihmisiä hyvin (myös itseään), huomioi sen verran, että tiedän kysymättäkin, haluaako hän olla kanssani vai ei.

Ei tarvitse olla yli-innokas keskustelija, muttei tuppisuukaan. Silmää kauneudelle - se olisi luksusta muttei välttämättömyys. 

Vierailija
56/66 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäs mä sille voin, että sä keksit tekosyitä kun et vaan kehtaa suoraan myöntää, että olet ahne ja pinnallinen rahan perässä juoksija.

Vierailija
57/66 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAKKAUTTA!<3

Vierailija
58/66 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

RAKKAUTTA!<3

Ruma ja vanhanaikainen sana ei tarkoita mitään enää vuonna 2016

Vierailija
59/66 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkäs mä sille voin, että sä keksit tekosyitä kun et vaan kehtaa suoraan myöntää, että olet ahne ja pinnallinen rahan perässä juoksija.

Sä et oovieläkään vastannut, mikset hae sossusta tai lähibaarista itsellesi omaa syrjäytynyttä naista? Ei vaatisi sulta työssäkäyntiä ja voisitte yhdessä haukkua porvareita. Ihan varmasti löytyy joka baarista pari "Ritua", jotka mielellään eläisivät sun rinnalla. Miks et vastaa tähän ehdotukseen?

Vierailija
60/66 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et oovieläkään vastannut, mikset hae sossusta tai lähibaarista itsellesi omaa syrjäytynyttä naista? Ei vaatisi sulta työssäkäyntiä ja voisitte yhdessä haukkua porvareita. Ihan varmasti löytyy joka baarista pari "Ritua", jotka mielellään eläisivät sun rinnalla. Miks et vastaa tähän ehdotukseen?

Eipä noita juurikaan ole, vaan melkein järjestäänsä kaikki naiset ovat yhtä pinnallisia ja ahneita. Ja baarissahan niitä rahan perässä juoksijoita nimenomaan näkee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi