mitä vaaditte mieheltä parisuhteessa?
Kommentit (66)
Oleellisempi kysymys olisi, mitä sinä tarvitset parisuhteelta ollaksesi siihen tyytyväinen. Naiset eivät innostu tahdottomista mielistelijöistä vaan assertiivisista miehistä, jotka haluavat juuri sitä, mitä naisella on tarjota.
Kipinää ja kemiaa.
Hellyyttä ja huomioimista.
Yhteisiä tavoitteita ja suunnitelmia.
Turvaa ja luotettavuutta.
Arjen kumppanuutta, yhteisiä arvoja, oikeaa asennetta työntekoa kohtaan ja hyvää seksiä. Ja olennainen: alkeelliset kommunikaatiotaidot ja kykenevyys kotitöihin.
Jätin eksäni näistä syistä: harrastukset kaikista tärkeimmät. Minä ja työ häiritsimme harrastamista. Arvot eivät kohdanneet: hän halusi vain harrastaa ja esim. säästäminen jäi minun harteilleni. Seksiä ei ollut kun mies oli yömyöhälle treeneissä ja viikonloput kisamatkoilla. Kommunikointi ei onnistunut kun oli niin "jörö" ja pahin: kotityöt kuuluvat kuulemma mulle kun hän ei ehdi kun harrastaa.
Huumorintajua, uskollisuutta, lojaalisuutta, sopivasti kiltteyttä, kykyä kompromisseihin, täytyyhän miehen kans olla ulkonäöltä kiva katella:)
Sen että on edes joitakin samoja kiinnostuksen kohteita ja samat arvot. Ammatilla ei ole väliä, mutta sellainen olisi hyvä olla olemassa tai ainakin halua löytää sellainen. Ulkonäöllisesti ei ole kriteerejä, kunhan ei ole minua kovin paljon lyhyempi (max. 5 cm, olen 170 cm), eikä liian lihava, lievästi ylipainoinen saa olla. Tupakointi on ehdoton deal breaker, samoin huumeet. Alkoholia voi käyttää kohtuudella.
N27
Seksuaalista vetovoimaa, että mies huomioi minut nausena eli koskettaa ja halaa ohimennessä ha välittää myös minun tyydytyksestäni eikä hae sitä vain itselleen, että pitää minua viehättävvänä ja ilmaisee sen, kumppanuutta ja arjen jakamista että kotityöt jaetaan puoliksi, yhteistä arvopohjaa, kunnioitusta, yhdessä nauramista ja keskustelemista. Sitä että välittää tunteisrani ja ajatuksistani ja kuuntelee ja välittää, mitä elämässäni on meneillään.
Vierailija kirjoitti:
Huumorintajua, uskollisuutta, lojaalisuutta, sopivasti kiltteyttä, kykyä kompromisseihin, täytyyhän miehen kans olla ulkonäöltä kiva katella:)
Ai niin ja hellyydenosoitukset on mulle tärkeitä, onneks tämmönen mies mulla on jo:)
Iso kulli on tärkein, muut sivuseikkoja.
Hellyyttä, huumoria, stimuloivia keskusteluja, tukea arjessa ja kriiseissä, osallistumista kodin- ja lapsenhoitoon, läsnäoloa, osallistumista elintason ylläpitämiseen, yrittämistä eteenpäin, seksiä monta kertaa viikossa, uskollisuutta., arvostusta.
20 cm tunti päivässä riittää minulle.
Osaa korjata:
- Autoja
- Tietokoneita
- Taloa
- Asentaa elektroniikat
- On luotettava
N 25v
En tiedä onko 'vaatia' oikea sana, koska en minä voi vaatia mitään, voin vain kertoa ääneen toiveeni ja odotukseni ja mies sitten päättää, haluaako toimia niin. Parisuhde on jatkuvaa neuvottelua.
Itse olen kertonut toivovani ainakin uskollisuutta, luotettavuutta muutenkin, hellyyttä, yhdessä vietettävää aikaa, sitä että voisin kokea olevani hänelle erityinen ja että hän ottaisi minut mukaan elämäänsä (esittelisi sukulaiset, ystävät, kiinnostuksenkohteensa, intohimonsa jne).
Luotettavuutta, en saanu sitäkään...
Nykyiseltä mieheltä, vai jos saisi nyt valita uudestaan? :)
Vaadin terveen itsetunnon, mielellään komean ulkomuodon (naama on tärkeämpi kuin pituus, mutta mielellään väh. 165cm), sixpack on bonusta, pitää seksistä (korkea libido) ja nauttii siitä että nainen nauttii, pitää sanansa, asiallinen kaikille ihmisille, kohtelias, kohtalaisen sivistynyt, välittää siitä mitä syö, on itsenäinen, eläinystävällinen, rakastaa minua ja haluaa minua, ei ole väkivaltainen, hyvä hygienia, ateisti ja liberaali demokraatti.
En enää mitään. Hyvä mies ja oiva pakkaus, mutta mun tunteet on väljähtyneet - pitäis varmaan lähteä.
Luotettavuutta, rehellisyyttä, hellyyttä, hyvää seksiä, empaattisuutta
Kunhan vie mut joskus jonnekin matkalle.
Olla mun paras ystävä ja lapsille hyvä isä. Luotettava, ei oikukas, tekee kotitöitä, ei oudoksu töitä, säästeliäs, rakastava..
En vaadi mieheltä mitään, mitä itse en pystyisi täyttää.
Näyttää mallilta ja palvoo minua.
-N35