Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:mitä vauvatapoja/ison tytön/pojan tapoja taaperollanne?

08.03.2006 |

Meillä eletään aikaa että poika alkaa lähenemään 2 vuotispäiväänsä, ja nyt itse " kauhulla" alan toteamaan että vauva-aika alkaa pikkuhiljaa olemaan ohi! Meillä kyllä saa joissain asioissa vauvailla, ei ole mitään kiirettä kasvaa isoksi pojaksi, mutta joissain asioissa poika onkin ottanut ohjat omiin käsiinsä:)

Meillä ollaan niin isoa poikaa erityisesti ruokaillessa, ei toivoakaan että enään saisi syöttää, jopa haarukointi sujuu hienosti! Saunassa reteesti haluaa itse heittää löylyä, ja saunajuoma kuuluu asiaan, jota myös kippistellään iskän ja äidin kanssa. Itse halutaan valita lelut ja kirjat, muutenkin alkaa olla kova minä itte-vaihe menossa.

Sitten yht´äkkiä poika onkin taas äidin oma vauva, nukahtaessa äiti tarvitaan viereen, ilman tuttia ja unilelua ei mistään tule mitään. Myös aamu- ja iltamaidot juodaan edelleen, sentään nokkamukista.

Voi voi kun haikeaa, en sitä koskaan olisi uskonut että niin montaa vauva-ajan juttua jään kumminkin kaipaamaan, kun kuitenkin juuri nytkin eletään " täydellistä" aikaa!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla