Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneeköhän H&M pian konkurssiin? Uusi kuvasto, ei taaskaan mitään ostamisen arvoista.

Vierailija
19.10.2016 |

Vai ostaako joku niitten rumia rättejä?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H&M takoo rahaa hulluna, ei tule menemään konkkaan kun joku suomalainen havahtuu heidän rumiin halparytkyihinsä. Edes lapsityövoima ja ympäristöasiat ei syö heidän markkinoitaan riittävästi muuttaakseen koko konseptia.

Ruskea Conscious-pahvilappu ohuen ohuessa femman puuvillatopissa riittänee toistaiseksi estämään shoppailuaddiktien kulutuskrapulan.

Ja kuten joku hauskasti kuvaili; kuvastot täynnä toinen toistaan hoikempia afroamerikkalaisia lähes kertakäyttöisen huonolaatuisissa, epäsymmetrisissä "huippumuoti"tunikoissaan. Kuosit repäisty 80-luvun tapettibrosyyreistä, materiaalit, vetskarit ja muut elementit luokattoman huonoja... Mutta ku on halpaa, ni pakko ostaa! Näinhän suomalainen ajattelee :)

Voi kun poistuisi muodista nämä kerttiskuteet, ja tulis tilalle ajattomia ja kestäviä vaatteita. Hinta saisi olla hieman korkeampi (ei kuitenkaan mikään haute couture) kunhan valmistus olisi Suomessa ja laatu korkeammalla.. 

Ajattomia ja kestäviä vaatteita ilman haute couture -hintaa on myynnissä vaikka missä, esimerkiksi koko Stockan miesten osasto on täynnä niitä.

Vierailija
42/45 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku selittää millä tavalla H&M:n tuotteet ovat kertakäyttötavaraa? Itse ostamme lähes koko perheen kaikki arkivaatteet H&M:lta, ja laadussa en ole huomannut moitittavaa. Toki pyrin aina valitsemaan minua laadullisesti ja ulkonäöllisesti miellyttäviä tuotteita. Yleensä tilaan alesta parin kuukauden välein paketin 100-200 eurolla, ja siihen mahtuu monet farkut, mekot, puserot, alusvaatteet ja lasten lähes kaikki vaatteet ulkovaatteita lukuun ottamatta. Tilaan itselleni melko usein siitä syystä, että olen laihtunut lähes 30 kg, eli koko vaatekaappi on mennyt vaihtoon.

Meillä käytetään lisäksi vielä kuivausrumpua, ja lasten vaatteet pestään ja kuivataan jokaisen käyttökerran jälkeen. En siltikään ole huomannut, että vaatteissa olisi mitään moitittavaa. Ihan pari tuotetta on saattanut nukkaantua tai kuva mennä vähän rumaksi.

En minäkään noista printtipaidoista ja monista muista vaatteista tykkää, mutta onhan noilla nyt kymmeniä tuhansia tuotteita, joista valita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin, jos olisi enemmän puuvillaa ja villaa. Nykyään kaikki on akryyliä tai polyesteriä. Kuka haluaa pakkasille akryylipipon?

Etsin juuri pari viikkoa sitten itselleni neulepipoa talveksi. Oli tuotteen hinta sitten 9 euroa tai 50 euroa tai ostopaikkana H&M tai Sokos niin materiaali oli kaikissa akryyliä. Olen pöyristynyt. Selasin huvikseni myös netistä pipoja ja tosi monessa merkkipipossa, joiden hinnat olivat melko korkeat, akryylin määrä oli vähintään puolet.

Vierailija
44/45 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku selittää millä tavalla H&M:n tuotteet ovat kertakäyttötavaraa? Itse ostamme lähes koko perheen kaikki arkivaatteet H&M:lta, ja laadussa en ole huomannut moitittavaa. Toki pyrin aina valitsemaan minua laadullisesti ja ulkonäöllisesti miellyttäviä tuotteita. Yleensä tilaan alesta parin kuukauden välein paketin 100-200 eurolla, ja siihen mahtuu monet farkut, mekot, puserot, alusvaatteet ja lasten lähes kaikki vaatteet ulkovaatteita lukuun ottamatta. Tilaan itselleni melko usein siitä syystä, että olen laihtunut lähes 30 kg, eli koko vaatekaappi on mennyt vaihtoon.

Meillä käytetään lisäksi vielä kuivausrumpua, ja lasten vaatteet pestään ja kuivataan jokaisen käyttökerran jälkeen. En siltikään ole huomannut, että vaatteissa olisi mitään moitittavaa. Ihan pari tuotetta on saattanut nukkaantua tai kuva mennä vähän rumaksi.

En minäkään noista printtipaidoista ja monista muista vaatteista tykkää, mutta onhan noilla nyt kymmeniä tuhansia tuotteita, joista valita.

Ostin kerran H&M:lta vakosamettihousut. Sametti lähti irtoamaan jo parin viikon käytön jälkeen, ja kangas kului puhki alta kolmen kuukauden. En ole sen jälkeen ostanut ko. putiikista mitään.

Vierailija
45/45 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin kerran H&M:lta vakosamettihousut. Sametti lähti irtoamaan jo parin viikon käytön jälkeen, ja kangas kului puhki alta kolmen kuukauden. En ole sen jälkeen ostanut ko. putiikista mitään.

Ikävä juttu. Itse juuri tilasin vakosamettihousut, joita vihdoin oli taas saatavilla. Toivottavasti ei käy samalla tavalla. Mutta pakko kysyä, yritätkö reklamoida? Itse olen reklamoinut pari tuotetta, joihin en ole ollut tyytyväinen, ja sain aina uudet tilalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän