Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sihteerin työ yksityisellä vs julkisella

Vierailija
19.10.2016 |

Vaihdoin vuosi sitten yksityiseltä kaupungin palvelukseen sihteerinä ja yllätys on ollut melkoinen! Luulin että työni yksityisellä oli haastavaa mutta ei. Se oli valmiiksi pureskeltua ja kaikki neuvottiin lähes kädestä pitäen. Julkisella olen saanut selvittää todella paljon asioita itse, käyttää omia aivojani ja työt muutenkin paljon monipuoleisempia ja haastavampia! Aikamoinen yllätys!

Onko muilla vastaavia kokemuksia? En kadu hetkeäkään että lähdin yksityiseltä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii että sulla on ollut tähän mennessä kaksi työpaikkaa?

Vierailija
2/3 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakohan jossain parempaa palkkaa kuin tämä 2136e/kk mitä HUS maksaa osastonsihteereille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sihteerin työ on ihan mahtavaa! Riippuu tietysti sisällöstä, mutta rakastan kaikista eniten elämässäni, kun saan sihteröidä mieheni firmassa. Lasken tarjouksia, hoidan tilauksia, laskutuksia, palkkoja jne. Kaikenlaista yleissihteerin duunia. En tiedä, olisiko tämä kamalampaa, jos olisin vieraalla, kun nyt mulla on vapaus pitkälti tehdä, mitä haluan esimerkiksi tarjousten suhteen. Varmaan vieraalla pomo asettaisi tarkemmat ohjeet/rajat, nyt voin pelailla niillä oman maun mukaan.

Teen tätä sihteerin duunia valitettavasti vain osa-aikaisesti: iltaisin, lomilla jne. Päivisin olen opettaja. En uskalla antaa työtä pois ja alkaa keskittymään kokonaan miehen firmaan. Työtä olisi ja paljon asioita, joita tekemällä saisi tuottoa lisättyä, joten kyllä palkkani siitä tienaisin. Ei vaan kannata laittaa munia samaan koriin, mun oma työ ja palkka on vahvuus meille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän