Millainen on hyvä työntekijä?
Millaisen työntekijän haluaisit työkaveriksi / millaisen työntekijän palkkaisit?
Kommentit (12)
Reipas, omatoiminen, maalaisjärjellä ajatteleva ja hyvä tilanteiden lukija(eli jos työkaveri ei halua puhua mistään ennen aamukahvia niin pitää sitten päänsä kiinni siihen asti, jos ei ole mitään pakollista työhön liittyvää puhumista) joka tekee töitä siksi, että itse haluaa.
Sellainen joka osaa hommansa, tarttuu uusiin haasteisiin ja opettelee ne, keskittyy olennaiseen eikä draamaile. TÄmmöisiä työkavereita minulla suurimmaksi osaksi onkin.
Sellainen, jolla on oikeat ominaisuuset juuri siihen työhön mihin tarvitsen työntekijän.
Toiseen paikkaan se hyvä työntekijä voi olla ihan päinvastainen.
Tarpeeksi tyhmä tajutakseen kuinka häntä riistetään.
Hallitsee työtehtävät, on lojaali työnantajalle ja reilu työkavereille, pyrkii uralla eteenpäin mutta ei kyynärpäitä käyttäen. Hei, tuohan olen minä!
Jos mulla ois yritys niin palkkaisin mielelläni jonkun suorasanaisen "draamailijan" koska uskon että sellaista jokainen menestyvä yritys tarvitsee ja lisäksi se olisi viihdyttävää. Kun katsomme poliitikkoja niin suurin osa heistä on ollut vähintään kulissien takana draamailijoita.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, jolla on oikeat ominaisuuset juuri siihen työhön mihin tarvitsen työntekijän.
Toiseen paikkaan se hyvä työntekijä voi olla ihan päinvastainen.
Omituinen ajatus, että työntekijällä on jotain "ominaisuuksia" jotka ovat oikeita työtehtävään. Ne ovat hei taitoja ja tietoja, jotka voi opetella ja on kaikkien opeteltava - eivät mitään myötäsyntyisiä ominaisuuksia.
Fyysisesti vahva. Kykenemätön synnyttämään.
Jos työntekijä omaisi jonkinlaista työmoraalia, niin se olisi ihan hyvä asia.
Mä ottaisin sellasen reippaan ja omatoimisen oloisen, sellasen josta loistaa itsevarmuus ja rehellisyys, puhuu tiiviisti ja asiaa. Omaa kokemusta vastaavasta hommasta, koulutustaustaa en niinkään katsoisi.
Valitettavan monet pystyy feikkaan rekrytointitilanteissa ja sit ne onkin esimerkiksi sellasia saatanan jaarittelijoita joiden kanssa keskustelu on täyttä tuskaa.
Isot tissit. Muuta ei tartte.