Kumpi peli joululahjaksi?
Twister vai Monopoli kun pelaajina on 6v. ja 10v. (sekä tietysti me aikuiset).
Muksuilla ei ole kokemusta kummastakaan pelistä ja minä en osaa päättää kumpi päätyisi pukinkonttiin.
Kommentit (7)
Twister.
Onko kukaan koskaan jaksanut pelata Monopolia loppuun?
Itse suosittelisin Carcassonnea, Munchkin, Atlantis. Toimii muksuille, aikuisille ja perheille. :)
Minä olen jaksanut moneenkin kertaan. Monopoli aikoinaan minun ja siskoni lempipeli, sen parissa sai vierähtämään tovin jos toisenkin. Mutta juuri tuon pituuden takia mietin, mahtaako olla sopiva omille lapsilleni joista toisella ei pitkäpinnaisuutta ole kovinkaan paljoa. Meillä on kyllä Monopoli Junior mutta se taasen tuntui koululaisesta kovin tylsältä peliltä. Tuo 6v. todennäköisesti jaksaisi pelata oikein mainiosti.
Twister ei varsinaisesti ole lautapeli mutta se on ainakin minusta hauska peli ja voisin kuvitella että lapsetkin tykkäävät siitä.
Täytyy muuten googlailla noita muita pelejä joita on mainittu. Eivät kuulosta näin äkkiseltään kovin tutuilta itselleni.
Mutta ei silti, mikään ei estä sujauttamasta pukinkonttiin kahtakin peliä.
Ikärajan mukaan. Monopoli ei sovi alle kouluiköisille.
Menolippu on kiva!
Onko ihan mahdoton ajatus että toinen saisi toisen ja toinen toisen?
mussukka_ kirjoitti:
Twister.
Onko kukaan koskaan jaksanut pelata Monopolia loppuun?
Itse suosittelisin Carcassonnea, Munchkin, Atlantis. Toimii muksuille, aikuisille ja perheille. :)
Tai Battle Sheep, Catan, Oregon, Kingdoms, Risk... Mielenkiintoisempia vaihtoehtoja Monopolin kaltaisille tylsille tusinapeleille on pilvin pimein.
Mä sanoisin twister. Monopolyssä menee hermo kun se kestää ikuisuuden.