Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hahhah, mulla olis AIDS tai vähintään HIV, mutta ei ole kun multa puuttuu joku molekyyli

Vierailija
18.10.2016 |

Oon ollut jo vuoden varma, että mulla on HIV. Vasta nyt kävin joitain viikkoja sitten testeissä ja mulle sanottiin, että oon tälle virukselle immuuni. En ole koskaan kuullutkaan HIV-immuuneista ihmisistä. Ihanaa. Ei ole siis enää pelkoa tästä koskaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kävisit vielä varmuuden vuoksi asiantuntijalla.

Vierailija
2/5 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät kuitenkin vastuullisesti levittämättä virusta, jolle olet immuuni, muihin ihmisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerropa tarkemmin, HI-virun kun muuttuu ja mutatoituu herkästi. Edes kaksi HIV positiivista eivät saa harrastaa seksiä ilman kondomia, sillä siitä voi saada erilaisen HIVin itselleen, mahdollisesti aggressiivisemman muodon.

Vierailija
4/5 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap nyt taitaa olla oikeassa. Tästä oli ihan hetki sitten juttua jossain lehdessä, Afrikassako se oli, että osa vauvoista on immuneeja hiv-virukselle, siellä kun kuitenkin lapset yleensä saaneet jo synnytyksessä kai.

Vierailija
5/5 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu geenivirheestä. Jos per it sen molemmilta vanhemmilta, puuttuu solun pinnalta aine minkä hi-virus tarvitsee tarttuakseen. Eli se ei tartu joihinkin ollenkaan.

Tämä on kylläkin vanha tieto eikä mikään uusi asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi