Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä mä teen mun möykkäävien naapureiden kanssa?

Vierailija
18.10.2016 |

Jonnet dokaa ja huutaa ja popittaa jotain ganstaräppiä joka hiton ilta, usein jatkuen yöhön. Kesällä ne on pitänyt 24/7 partsin oven auki ja oon sitä kautta voinut käydä rääkäsemässä niille pari voimasanaa ja tilanne on sille illalle siihen ratkennut. Nyt ne ei tietenkään enää ovea auki pidä enkä mä helvetti ala kyttäämään koska ne menee röökille. Mä oon yrittänyt nauhoittaa sitä menoa puhelimella isännöitsijälle todisteeksi, mut eihän toi nappaa tota bassojytkettä kun se on liian matala ääni. Pää hajoaa :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/10 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu alakerran punkerolla. Vtutusta lisää vielä se fakta, että mahdollistamme kaikki näiden ikäjonnejen itsenäisen asumisen maksamalla veroja->asumistuki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä te oikein asutte?

Vierailija
4/10 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta omakotitalo maalta.

Vierailija
5/10 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaa ylös häiriöt: Kellonajat, päivämäärät ja häiriön kuvaus. Kannattaa varmistua jokaisella häiriökerralla, että melu oikeasti tulee juuri kyseisestä asunnosta, muutamakin väärän asunnon piikkiin laitettu havainto, niin valituksen uskottavuus heikkenee. Pyydä myös naapureitasi tekemään sama.

Sitten nämä havainnot isännöitsijälle. Jos naapurit eivät tokene sanomisesta, voi myös poliisin kutsua paikalle.

t. entinen hallituksen puheenjohtaja

Vierailija
6/10 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonnet dokaa ja huutaa ja popittaa jotain ganstaräppiä joka hiton ilta, usein jatkuen yöhön. Kesällä ne on pitänyt 24/7 partsin oven auki ja oon sitä kautta voinut käydä rääkäsemässä niille pari voimasanaa ja tilanne on sille illalle siihen ratkennut. Nyt ne ei tietenkään enää ovea auki pidä enkä mä helvetti ala kyttäämään koska ne menee röökille. Mä oon yrittänyt nauhoittaa sitä menoa puhelimella isännöitsijälle todisteeksi, mut eihän toi nappaa tota bassojytkettä kun se on liian matala ääni. Pää hajoaa :(

Ala soittaa tapani kansan parhaita samalla voluumilla.

Vierailija
7/10 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä te oikein asutte?

Rauhallisessa pikkulähiössä. Ei täs talossa ole kuin yks idioottitapaus kerrallaan jos sitäkään, ja se jotenkin sattuu aina mun naapuriks. Kun muutin tähän niin alakerrassa oli kolme koiraa, joilla oli eroahdistusta ja ne ulvoi aina kun omistaja ei ollut kotona. Sit siihen muutti tilalle virolaismuija luonnehäiriöisen (siis ihan oikeesti) pikkupoikansa kanssa. Sit ne muutti veks ja niiden tilalle tuli normaali ihminen, mut tohon seinän taakse tuli noi jonnet. Toinen niistä kompensoi pientä kokoaan ja rumaa naamaansa olemalla ihan helvetin aggressiivinen ja äänekäs. 

Bc kirjoitti:

Osta omakotitalo maalta.

Hahahahahaha

Vierailija
8/10 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sanoa mutta suosittelen muuttoa. Nykyisellä lainsäädännöllä menee todella pitkään ennen kuin yhtiö voi/kykenee tekemään asialle yhtään mitään. Meillä yhden alkoholistin koirat valvotti koko rappua toista vuotta ennen kuin viimein yhtiö sai edes vähän järkeä taottua omistajan päähän (normaalilla keskustelulla ei ollut mitään vaikutusta). Seuraavassa yhtiössä riesana oli sitten naapurin teinikullanmuru äänentoistolaitteineen. Nämä molemmat  yhtiöt siis eläkeläisten ja lapsiperheiden suosimilla alueilla, mutta eipä se näköjään mitään takaa. Onneksi oli mahdollisuus muuttaa omakotitaloon, toivottavasti niin kauan kun kuulo pelaa normaalisti en joudu vajukkiseinänaapureita enää kestämään. Tuntuu että joka yhtiöön mahtuu aina vähintään yksi omaan napaan tuijotteleva mölyapina.

Vierailija
9/10 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun täytyy sanoa sun möykkääville naapureille, että sä et hyväksy sun naapureiden möykkäämistä. Jos muu ei auta niin soita poliisille ja kerro, että sun naapurit möykkäävät ja häiritsevät sun rauhaa. Ja muista mainita erityisesti, että kyseessä on sun rauha ja sun naapurit.

Vierailija
10/10 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjaa ylös häiriöt: Kellonajat, päivämäärät ja häiriön kuvaus. Kannattaa varmistua jokaisella häiriökerralla, että melu oikeasti tulee juuri kyseisestä asunnosta, muutamakin väärän asunnon piikkiin laitettu havainto, niin valituksen uskottavuus heikkenee. Pyydä myös naapureitasi tekemään sama.

Sitten nämä havainnot isännöitsijälle. Jos naapurit eivät tokene sanomisesta, voi myös poliisin kutsua paikalle.

t. entinen hallituksen puheenjohtaja

Mitenkä sitten sellaisen häiriön kanssa, joka on kovaäänistä, häiritsevää ja jokapäiväistä, mutta ei tapahdu hiljaisuuden aikana? Täällä yksi huudattaa päivittäin musiikkia todella kovaa päiväsaikaan. Ei koko päivää, mutta ajoittain ja joka ikinen päivä. Toisissa huoneistoissa taas räksyttää koirat samoin ei jatkuvasti, mutta ajoittain joka päivä. Eli samat taloudet aiheuttavat toistuvasti melua. Onko näillä oikeus puolellaan? Opiskelen päivisin kotosalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä