Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahoitinko mieleni turhaan?

Vierailija
18.10.2016 |

Lyhyesti: olen vasta hetken tapaillut uutta miestä. Sängyssä oltu ja kivaa on ollut muutenkin.
Nyt viime kerralla, kun oltiin rakastelu ja siinä sängyssä makoiltiin, ottaa hän puhelimen esiin ja alkaa esittelemään nais työkavereiden kuvia, selamaan viestejä ja kehumaan vartaloita...
Mielestäni mautonta, loukkaannuin kyllä.
Olenko vain mielensäpshoittaja?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin olisin hämmästynyt huonosta käytöksestä. Esitteli ja arvosteli vartaloita? Aika outoa käytöstä jos vain yhtäkkiä tekee noin, vai liittyikö johonkin puheenaiheeseenne ja kehui samalla sinua? Outoa joka tapauksessa.

Vierailija
2/9 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mautonta, kyllä tuosta saa mielensä pahoittaa. Urpo mies, täysin tampio. Joko harvinaisen tyhmä tai harvinaisen ilkeä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Mies ajatteli sinua tuon perusteella pelkkänä panona.

Vierailija
4/9 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä tyyppi.

Vierailija
5/9 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan ei pidä pahoittaa mieltään, koska

a) mies on tumpelo

b) kokeili oletko bi-henkinen

c) toivoi että kehuisit häntä (on epävarma omasta viehätysvoimastaan)

Unohda koko juttu, älä anna sen häiritä, jos mies on muuten kiva. Jos asia toistuu, niin sitten ota puheeksi ystävälliseen sävyyn. Veikkaan vaihtoehtoa a, että mies on vaan vähän ajattelematon hölmö :-)

Vierailija
6/9 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa mielenpahoituksesta mitään, mutta minusta olisi. Reepyä, jos miehellä olisi läjäpäin työkaverien kuvia puhelimessaan ja niissä näkyisi näiden vartalot jne. Tai jos naisella olisi miespuolisten työkaverien kuvis. Tai ylipäätään kenelläkään työkaverien tai muiden ei-perheenjäsenten kuvia. Jotenkin jää stalkkerifiilis... saattais mun osalta loppua siihen, ja ainakin yrittäisin varmistaa, ettei sillä ole mun kuvia!

Vierailija
7/9 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mielensäpahoittaja.

Minä nimittäin olisin ajatellut, että onpa ääliö ukko. Sen jälkeen olisin poistunut paikalta mieltäni pahoittamatta.

Vierailija
8/9 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä kannata mieltään pahoittaa, että mies on ääliö. Korkeintaan voi harmitella sitä, ettei huomannut asiaa ajoissa.

Kysymys kuuluukin; aiotko vielä tavata tuota?

Vierailija
9/9 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisi olette. Mies kuulostaa joltain parikymppiseltä amikselta tai sitten vähän vanhemmalta myyntimieheltä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä