Lopettakaa nyt helvetti tunkemasta sitä chiliä ja valkosipulia joka paikkaan! SEKÄ PESTO POIS KAIKKIALTA!!! SAAN NOISTA KAIKISTA OIREITA
Kaikkialla, ravintoloissa eineksissä ja joka paikassa o noita.
Älkää tunkeko niitä!!! Älkääkä myöskään tarjotko vieraille ruokaa joissa on jtn noista!! Ette voi tietää jos joku oirehtii noiden takia!! Kuten minä.
Kommentit (26)
Lakatkaa tunkemasta
Lopettakaa tunkeminen
Mua nauratti tämä aloitus ihan siksi, että sekä chili että valkosipuli ovat meillä ihan perusmausteita. Tulee lähes ruokaan kuin ruokaan ja eritoten valkosipulia reilusti. Myös pesto on mielettömän hyvää ja sopii moneen. Ei kiinnosta jos ap:n "tärykalvo vaurioituu"(!) siitä mitä mä syön.
Vierailija kirjoitti:
Öö, jos tuolle linjalle lähdetään niin kukaan ei saa syödä mitään. Vettä saisi vain juoda.
Jos minun tuttavapiirissäni joku alkaisi tuohon sävyyn ruveta vaatimaan ja komentelisi rajoittaen toisten elämää, niin piilottaisin hänen ruokaansa ihmispaskaa.
No ei saa juoda vettäkään! Mieti nyt kaikkia niitä maailman ihmisiä joilla on pulaa puhtaasta juomavedestä ja me täällä huuhdotaan sellaisella vessanpöntötkin!
Tää oli kyllä hyvä. "Ette voi tietää jos joku oirehtii"' No ei kai voida jos et sano. Dorka.
Epäilen, että ap:n korvissa soi tämä: