Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopettakaa nyt helvetti tunkemasta sitä chiliä ja valkosipulia joka paikkaan! SEKÄ PESTO POIS KAIKKIALTA!!! SAAN NOISTA KAIKISTA OIREITA

Vierailija
18.10.2016 |

Kaikkialla, ravintoloissa eineksissä ja joka paikassa o noita.
Älkää tunkeko niitä!!! Älkääkä myöskään tarjotko vieraille ruokaa joissa on jtn noista!! Ette voi tietää jos joku oirehtii noiden takia!! Kuten minä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä oireet ovat vakavia . Korvani rupeavat soimaan syödessäni noita. Pahimmassa tapauksessa tärykarvo voi vaurioitua siitä soimisesta.

Ap

Soiko sielä aina sama kappale vai vaihteleeko se?

Epäilen, että ap:n korvissa soi tämä:

Vierailija kirjoitti:

MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ

Vierailija
22/26 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakatkaa tunkemasta

Lopettakaa tunkeminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nauratti tämä aloitus ihan siksi, että sekä chili että valkosipuli ovat meillä ihan perusmausteita. Tulee lähes ruokaan kuin ruokaan ja eritoten valkosipulia reilusti. Myös pesto on mielettömän hyvää ja sopii moneen. Ei kiinnosta jos ap:n "tärykalvo vaurioituu"(!) siitä mitä mä syön.

Vierailija
24/26 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö, jos tuolle linjalle lähdetään niin kukaan ei saa syödä mitään. Vettä saisi vain juoda.

Jos minun tuttavapiirissäni joku alkaisi tuohon sävyyn ruveta vaatimaan ja komentelisi rajoittaen toisten elämää, niin piilottaisin hänen ruokaansa ihmispaskaa.

No ei saa juoda vettäkään! Mieti nyt kaikkia niitä maailman ihmisiä joilla on pulaa puhtaasta juomavedestä ja me täällä huuhdotaan sellaisella vessanpöntötkin!

Vierailija
25/26 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli kyllä hyvä. "Ette voi tietää jos joku oirehtii"' No ei kai voida jos et sano. Dorka.

Vierailija
26/26 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö sushia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan