Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset pörrää puheliaan (lue minä-minä-minä) miehen ympärillä? ov

Vierailija
18.10.2016 |

Olimme mieheni kanssa viikonloppuna ystäväpiirin illanvietossa. Sinne tuli myös illan emännän veli joka on ensituntumalta hyvin sosiaalinen mies. Puhelias, huumorintajuinen, jaksaa naurattaa. Naiset pörräsivät hänen ympärillään, kikattelivat ja heiluttelivat hiuksiaan. Myös moni varattu. Olin huvittunut ilmiöstä. Eniten ihmettelin eivätkö ihmiset (naiset) huomanneet miten rasittava itseään kehuva tyyppi mies oli. Tiedättehän semmoinen jolle sattuu ja tapahtuu kaikkea hauskaa, joka on matkustellut maailman joka kolkassa, jolla on todella hyvä palkka ja huippu työpaikka johtajana. Ainakin omissa puheissaan. Totuus voi olla jotain muuta. Monesti tällaiset supliikkimiehet eivät ole tippaakaan kiinnostuneita mitä muuta sanovat. Ei, he rakastavat omaa ääntään ja haluavat olla äänessä koko ajan.
Mikä siinä kiehtoo?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, miksi ihmeessä hyvin sosiaalinen mies joka on puhelias, huumorintajuinen ja jaksaa naurattaa vetää ihmisiä puoleensa.

Mikä kumma voi olla asian takana?

En ymmärrä

Vierailija
2/11 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä kohtaa sinä et nyt ymmärrä :D

Olisiko loogisempaa, jos naiset pörräisivät tylsän tuppisuun ympärillä?

Tottakai sosiaaliset, mielenkiintoiset ja hauskat ihmiset miellyttävät, koska ovat hyvää seuraa. Saavat mielen iloiseksi, mielenkiinnon heräämään. Heidän seurassaan on yksinkertaisesti kivaa, viihtyisää, hauskaa, mukavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehet taas nauraa sellaisen yltiösosiaalisen minäminäminä -kikattelijan jutuille, joka tykkää vielä piilovi*tuilla

Menee aika tasan.

Vierailija
4/11 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm, miksi ihmeessä hyvin sosiaalinen mies joka on puhelias, huumorintajuinen ja jaksaa naurattaa vetää ihmisiä puoleensa.

En ymmärrä

Tarkoitin todellakin että ensituntumalta kuulostaa mukavalta tyypiltä, eli ensimmäiset 20 minuuttia. Sitten alkaa puuduttamaan kuunnella tyypin yksinpuhelua omista saavutuksistaan. kehui itseään maasta taivaisiin. Itsekin tapasin hänet ensimmäistä kertaa ja huomasin sen hyvin pian. Eikö teillä muilla ärsytä minä-minä-minä- ihmiset?

ap

Vierailija
5/11 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä

Tarkoitin todellakin että ensituntumalta kuulostaa mukavalta tyypiltä, eli ensimmäiset 20 minuuttia. Sitten alkaa puuduttamaan kuunnella tyypin yksinpuhelua omista saavutuksistaan. kehui itseään maasta taivaisiin. Itsekin tapasin hänet ensimmäistä kertaa ja huomasin sen hyvin pian. Eikö teillä muilla ärsytä minä-minä-minä- ihmiset?

ap

Ehkä ovat liian kohteliaita liukenemaan heti kun alkaa pitkästyttämään. Naiset ilmeisesti sietävät pikästymistä miehiä paremmin. Sovit niiden tuttavanaisten kanssa, että seuraavan kerran, kun moottoriturvan jutut alkavat pitkästyttämään, ovat he tervetulleita olemaan kanssasi hiljaa ja pitämään tylsää.

Vierailija
6/11 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on puhtaasti biologiasta. Jos tämä ei vastauksena riitä, niin poimippa kirjastosta mukaasi evoluutiopsykologiasta kertova teos, ihan perusversio riittää. Jos suomeksi haluaa lukea, niin Osmo Tammisalon Rakkauden Evoluutio on yksi vaihtoehto.

Vierailija
7/11 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se pidemmän päälle alkaa rasittaa kun toinen ei osaa puhua mistään muusta kuin omasta itsestään. Ainahan sitä kuvittelee, ainakin pintapuolisen tuttavuuden perusteella, että nämä ovat todella sosiaalisia tapauksia, mutta millaista sosiaalisuutta keskustelutaitojen täydellinen puute on? Se ettei edes koskaan vaivaudu kysymään toiselta osapuolelta yhtään mitään, edes kuulumisia? Ehkä se on tätä nykyaikaa kun itsensä korostaminen tuntuu olevan kaikista ihanteista se tärkein.

Vierailija
8/11 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä

ap

Ehkä ovat liian kohteliaita liukenemaan heti kun alkaa pitkästyttämään. Naiset ilmeisesti sietävät pikästymistä miehiä paremmin. Sovit niiden tuttavanaisten kanssa, että seuraavan kerran, kun moottoriturvan jutut alkavat pitkästyttämään, ovat he tervetulleita olemaan kanssasi hiljaa ja pitämään tylsää.

Toki muitakin vaihtoehtoja on kuin että 20 hengen porukasta vain 1 puhuu tai kaikki 20 on hiljaa. Voidaan vaikka keskustella yleisesti ja jokainen saa olla vuorollaan äänessä (jos tahtoo).

ap

Vierailija
9/11 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se pidemmän päälle alkaa rasittaa kun toinen ei osaa puhua mistään muusta kuin omasta itsestään. Ainahan sitä kuvittelee, ainakin pintapuolisen tuttavuuden perusteella, että nämä ovat todella sosiaalisia tapauksia, mutta millaista sosiaalisuutta keskustelutaitojen täydellinen puute on? Se ettei edes koskaan vaivaudu kysymään toiselta osapuolelta yhtään mitään, edes kuulumisia? Ehkä se on tätä nykyaikaa kun itsensä korostaminen tuntuu olevan kaikista ihanteista se tärkein.

Mahtavaa että joku tajusi mitä tarkoitan! Kiitos myös toiselle vastaajalle kirjavinkistä. =)

ap

Vierailija
10/11 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä

ap

Toki muitakin vaihtoehtoja on kuin että 20 hengen porukasta vain 1 puhuu tai kaikki 20 on hiljaa. Voidaan vaikka keskustella yleisesti ja jokainen saa olla vuorollaan äänessä (jos tahtoo).

ap

Öh, jos yksi puhuu ja 19 vaan kainosti kuuntelee, niin sulla on pikkasen outo kaveriporukka. En osaa sanoa tohon oikein mitään, kun en ole tilannetta nähnyt. -sama

Vierailija
11/11 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä

ap

ap

Öh, jos yksi puhuu ja 19 vaan kainosti kuuntelee, niin sulla on pikkasen outo kaveriporukka. En osaa sanoa tohon oikein mitään, kun en ole tilannetta nähnyt. -sama

Et kai sinä kuvittele että tuo 20 henkilöä on ihan tarkka määrä? Enkä tuntenut heistä jokaista, kirjoitin vain epämääräisesti "kaveriporukka"...