Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorena mä naureskelin lihaville ihmisille

Vierailija
18.10.2016 |

Ja kuinka sitten kävikään? tuli murheita, vaikeita kohtia elämässä ja söin suruuni. Nyt vanhana olen reippaasti ylipainoinen. Olen varmasti ansainnut tämän lihavan ihmisen kohtaloni.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin naureskelin nuorena läskeille. Naureskelen myös nyt keski-ikäisenä.

Vierailija
2/20 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän sä pyysit. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin naureskelin nuorena läskeille. Naureskelen myös nyt keski-ikäisenä.

Oot henkisesti edelleen teinin tasolla.

Vierailija
4/20 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin naureskelin lihaville ja sitten tajusin lihovani hitaasti itsekin.

Ja sen kun huomasin niin pistin sille stopin samantien, rupesin kuntoilemaan tosissani, laihduin takaisin hyviin mittoihin ja samalla fyysinen ja henkinen kuntonikin koheni.

Ja nyt jatkan naureskelua.

Vierailija
5/20 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naureskelin kaikille läskeille. Ja naureskelen vieläkin, kuten pakkomielteisesti kuppia kaataville ja tupakoivillekin.

Vierailija
6/20 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sen kun huomasin niin pistin sille stopin samantien, rupesin kuntoilemaan tosissani, laihduin takaisin hyviin mittoihin ja samalla fyysinen ja henkinen kuntonikin koheni.

Fiksusti tehty!

Toivon, että saat suuren kortisonikuurin syöpähoitona. Jutellaan sen jälkeen lisää.

Hyvällä tuurilla minä voin siinä vaiheessa nauraa sinulle. 

Vierailija
7/20 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksusti tehty!

Toivon, että saat suuren kortisonikuurin syöpähoitona. Jutellaan sen jälkeen lisää.

Hyvällä tuurilla minä voin siinä vaiheessa nauraa sinulle. 

Läskit tosiaan ovat pahansuopia ihmisiä. Toivat ihmisille syöpää, kun kehtaavat naureskella paskoille elämäntavoille.

Vierailija
8/20 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*toivovat

Vierailija
9/20 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympeitä ihmisiä ketjun täydeltä. Eikö noilla naureskelijoilla ole mitään kasvatusta?

Vierailija
10/20 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tympeitä ihmisiä ketjun täydeltä. Eikö noilla naureskelijoilla ole mitään kasvatusta?

En näe mitenkään ongelmallisena naureskella tietoisesti typerille ihmisille. Tupakoijat, läskit, samaa idioottijengiä.

Vierailija
11/20 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nauran:

-läskeille

-köyhille

-luusereille

M25

Vierailija
12/20 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En näe mitenkään ongelmallisena naureskella tietoisesti typerille ihmisille. Tupakoijat, läskit, samaa idioottijengiä.

Me olemme ihan samanlaisia. Minustakaan ei ole ongelmallista naureskella tietoisesti typerille, kuten hinteille ja muslimeille.

Vierailija
13/20 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se olikaan se juuri julkaistu tutkimus, jossa todettiin suomalaisten olevan maailman huonoin toisen asemaan asettuva kansa?

Vierailija
14/20 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et näe et, koska et ole sivistynyt.

Vierailija
15/20 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä lapsia ja ikääntyneitä lapsenmielisiä.

No se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa.

Vierailija
16/20 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmat ja ihanimmat naurut saa kun kusipäälle ilkeälle persereikäihmiselle käy ansionsa mukaan.

Vierailija
17/20 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena mä olin läski. Sitten laihdutin. En naureskele läskeille mutta ihmettelen kun monet niistä ei halua yrittääkään laihduttaa .

Vierailija
18/20 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän empatiakyvyil teidät kaikki varmaan todettaisiin psykopaateiksi. Mieluummin oon tämmönen vähän läski kuin noin hirveä ihminen. Enkä ole edes syöpötellyt sen kummemmin, hitaasti kilot tulleet vuosien varrella kun en pysty liikuntaakaan harrastamaan näin lähes pyörätuolikunnossa sairauteni takia.

Vierailija
19/20 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä säälin lihavia ihmisiä, en näe mitä huvittavaa ylipainossa on. Saatan ehkä myös alitajuisella tasolla suhtautua heihin hiukan alentuvasti mikä johtuu ihan omasta luonteenviastani.

Vierailija
20/20 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt jatkan naureskelua.[/quote]

Miksi?

Pitääkö lihaville naureskelu sinut laihana vai oletko muuten niin yksinkertainen,että naurat vähän kaikelle?

En minäkään kaksikympisenä suunitellut,että kolmekymppisenä olen ylipainoine.Elämää ei voi ennustaa etukäteen,tulee vastoinkäymisiä,jotka vaikuttavat myös painoon.Kaikilla ei ole juuri sillä hetkellä työstää sitä.Ei siinä normaali-ihmisen mielestä ole mitään hauskaa,mutta hulluilla on halvat huvit,idiooteilla ilmaiset.Nämä lihaville nauravat taitavat kuulua jälkimmäiseen porukkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän