Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 16v poikanne jo isänsä pituinen?

Vierailija
18.10.2016 |

Meillä poika (16v) lyhyt 168cm, mutta melkein isänsä pituinen. Pojan isä 172cm ja minä 164cm.
Mahtaako poika kasvaa vielä paljon?
Mulla on muistikuva, että pojan isä olisi vielä kasvanut sen jälkeen, kun aloimme seurustrlemaan. Eli olimme 18 vuotiaita ja muistan, että jossain kohtaa tajusin, että meidän pituus eromme oli kasvanut.
Siis, että mieheni olisi ollut vielä lähempänä mun pituinen, kuin nykyään.
Samaa muisteli anoppi, että olisimme olleet miehen kanssa saman pituisia kun aloimme seurustelemaan.
Kasvaako pojastamme sitten reilusti isäänsä pidempi, kun on nyt jo lähes isännsä mittainen ja isänsä siis taisi kasvaa vielä senkin jälkeen, kun täytti 18v.
Mun suvussa miehet on kaikki yli 180 senttisiä ja taas isän puolella lyhyitä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 178cm, mies 182cm.  Poika 16-v nyt 190cm ja kasvaa vielä.

Vierailija
22/31 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitee kirjoitti:

Meillä minä äiti olen 178 cm, isä 180 cm. Poika taitaa olla aikalailla himpun verran vajaa 190 cm, isä jäänyt toiseksi jo aikoja sitten..

Haa, ihan kuin omalta näppikseltäni, pituudetkin just! Onko teillä vielä tytärkin? Kirjoitinko minä tämän muistamattani... 😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojan pituushan periytyy äidin puolelta. Meillä 16v nyt 177cm ja isä 180, minä 170 cm.

Mistä ihmeestä olet tuon keksinyt :) Meillä olen itse pätkäsukua ja pojan isä taas pitkiä koko suku; ja pojasta tulossa keskipituista pitempi varmasti.

Vierailija
24/31 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on viitisen metriä ja viis senttiä, poika pari senttiä lyhyempi. mutta me ollaanki lipputankoja, et ihan normaalia meidän piireissä

25/31 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempi poika (25v) jotain 170cm ja nuorempi (17v) isän pituinen eli noin 185cm. Poikien vertailun perusteella energiajuomaa litkimällä ja karkkeja syömällä saa lisää pituutta

No, tällä hetkellä aika iso osa tytöistä pitää pieniä miehiä söpöinä. Minunkin kaveriporukassa puhutaan paljon, että lyhyempi mies ei olisi paha juttu, kunhan mies itse ei asiaa angstaile.

26/31 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mun mies on viitisen metriä ja viis senttiä, poika pari senttiä lyhyempi. mutta me ollaanki lipputankoja, et ihan normaalia meidän piireissä

Aika lyhyitä lipputankoja, jos vaan viis metriä, tossa mun pihalla oleva lipputanko yltää kyllä ihan kerrostalojen kattojen korkeuteen ;)

Vierailija
27/31 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoispoika täytti viimevkolla 15v ja on nyt 182cm. 13v kuopuspoika on 170cm.

Minä 168cm ja mies 172cm.

Vierailija
28/31 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varusmieheksi oppaassa intissä lueskelin että usein pojat kasvavat vielä armeijassa. Minä en kasvanut, olin jo 28 täyttänyt kun lopulta velvollisuuden suoritin.

Vierailija
29/31 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojan pituushan periytyy äidin puolelta. Meillä 16v nyt 177cm ja isä 180, minä 170 cm.

Mistä ihmeestä olet tuon keksinyt :) Meillä olen itse pätkäsukua ja pojan isä taas pitkiä koko suku; ja pojasta tulossa keskipituista pitempi varmasti.

Keskipituus 178 eli lyhyt. Katsopa tätäkin ketjua, jos poika on 180 ja äiti 168 ja isä 172, niin mistä pituus tulee ?(naisen miehinen pituus on +13cm)

Vierailija
30/31 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meillä 14-vuotias on jo isäänsä pidempi. Isä 179 cm ja poika 181 cm![/quote]

Lisäys: pituus tulee multa, sillä olen 180 cm. Luojan kiitos, että on perinyt pituuden multa, sillä isän suvussa naiset js miehet lyhyitä!

Vaikka ei sillä pituudella mitään väliä ole.

Anoppi on vaan heittänyt vitsiä pituudestani. Mutta en olisi halunnut että pojat olisivat jääneet 170 cm pitkiksi (anopin suvun miesten pituus)"

"- Pituudella ei ole mitään väliä, mutta et halua poikiesi olevan tietyn pituisia? Vähän niin kuin tutkinnolla ei ole väliä, mutta et halua lapsesi olevan amis :D"

En ole se, jolle kommentoit, mutta sanonpa silti, että olen itse iloinen, että kumpikin vanhempani on ollut sen verta fiksu, että ovat yleensä halunneet ja toivoneet sellaisia asioita, joita on jollain tavalla, kuten kovalla ja ankaralla työllä mahdollista saavuttaa. Toki he varmasti ovat toivoneet meidän lasten kasvavan, mutta yhtä arvokkaita varmasti olisimme olleet heille, vaikka emme olisi kasvaneet lainkaan. - Nyt olemme kaikki pojat isäämme lyhyempiä ja hoikempia, mutta äitiämme pidempiä ja painavampia.

Sen sijaan vanhempamme olisivat kokeneet varmasti enemmän ja vähemmän pettymystä, jos me lapset emme olisi halunneet edetä ja kulkea kohti omia haaveitamme ja unelmiamme. Tai oppineet kantamaan vastuuta teoistamme, vaan eläisimme vastuuttomasti ja perintöä odotellen (tms).  

Vierailija
31/31 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on 192 cm, minä jäin 186,5 cm pätkäksi. Äitikin on muistaakseni 176 cm. Lapset eivät aina kasva vanhempiaan pitemmiksi.

Pojat kasvavat kai vielä 16 ikävuoden jälkeenkin hieman.