Veisinkö kumisia muffinseja töihin?
Otsikossa kysymys. Muffinseissa ei ole siis muuta vikaa, kuin että ovat rakenteeltaan vähän kumimaisia, koska ensimmäistä kertaa tein sekä gluteenittomia että vegaaneja muffinseja. Rakenne vähän samanlainen kuin itsetehdyillä sämpylöillä, pinta joustava sisältä ollessa mureampaa. Muuten niissä ei ole mitään vikaa maun ollessa ihan kohdillaan. En kuitenkaan viitsisi viedä noita, jos niitä syötäisiin lähinnä säälistä. Eli kysyn sitten itseäni viisaammilta eli av-mammoilta, jättäisittekö muffinsit syömättä tuollaisen tähden?
Kommentit (11)
Tee testi. Tiputa muffinssi lattialle, jos se pomppaa ilmaan niin älä vie, syö itse ja varaudu vatsavaivoihin.
En veisi. Olen niin kriitinen omille tarvitseville.
Haluan tarjota priimaa.
Auttaisiko muffinseja, jos vähän kostutat niitä, vaikka jollain vaalealla mehulla :)
Vierailija kirjoitti:
Haluan tarjota priimaa.Auttaisiko muffinseja, jos vähän kostutat niitä, vaikka jollain vaalealla mehulla :)
Tai liköörillä:)
Aina sieltä töistä joku mies löytyy, joka ei saa muffinsseja kuin kerran vuodessa. Se hävittää ne tehokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan tarjota priimaa.Auttaisiko muffinseja, jos vähän kostutat niitä, vaikka jollain vaalealla mehulla :)
TAI KOSKENKORVALLA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita tarjolle likööripullo siihen muffinssien viereen, eiköhän ala muffinssit maistumaan. Keksi, että kyseessä on joku eteläamerikkalainen perinne.
Naiset naiset, nyt on vasta tiistai.
Hommaa sellainen kaunis, houkuttelevan näköinen tarjotin. Sitten kun tarjoat siinä muffineja, niin työkaverisi kurottaessa kohti tarjotinta ja keskittyessä siihen lyöt häntä vesurilla päähän. On kuollut ennenkuin ehtii edes tajuta eikä kukaan saa tietää muffineittesi kumimaisuudesta.
Hahhah, kiitos ihmisille vastauksista :D Loistavia ideoita, mutta koska alkoon en jaksa lähteä saati ruveta tappamaan ihmisiä leivoksieni tähden (ei ne nyt niin huonoja ollut), niin taidan kyhätä hätäpiirakan. Jääkööt nuo muffinsit minulle vaikka aamiais"sämpylöiksi". Jos ei meinaa itselläkään mennä alas, niin otan käyttöön tuon likööriehdotuksen. Saanpa samalla tekosyyn aamujuopottelulle, eli kaksi kärpästä yhdellä iskulla.
Toi hätäpiirakka kuulostaa aika kaameelta:) Saisko reseptin?
Ei keskiverto av-mamma jättäisi edes oikeasti kumisia muffinseja syömättä.