Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis joku känniläismies oikeasti sanoo tiellä pyöriville ihmisille, että panukaas nyt helvettiin siitä parveilemasta! Siis vaikka oikeasti ei nyt niin pahasti edes hänen tiellään pyöri.

Vierailija
18.10.2016 |

Siis kerran näin, kun kaksi mummoa käveli hitaasti peittäen koko välikön niin tämä spurgu tuli heidän takaa ja sanoi, että lähtekääs nyt helvettiin parveilemasta siitä ja huitoi käsillä ilmaan, kuin jtn kärpäsiä.
Tekee noin kaikille jotka sattuvat vähänkään olemaan tiellä.
Kerran minä kuljin tuon ks. Spurgun edessä ja aloin kaivamaan lompakkoa laukusta ja samalla tavaroita putosi lattialle. No aloin keräilemään ja kuulin takaantani, että helvettiäkö siinä niitä pitää alkaa kaivelemaan.
Voiko tuosta tehdä valituksen johonkin?
Ks mies on siis asiakkaana myös kaupassa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä noinhan se pitääkin sanoa. Harva ihminen jää muuten varmaan tuon kommentin jälkeen pyörimään eteesi.

Vierailija
2/6 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ja varsinkin mummojen parveilu kaupassa on kyllä ongelma. Yksinäinenkin nainen osaa parkkeraata itsensä niin, että on mahdollisimman paljon kaikkien muiden tiellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olin varmaan minä.

Vierailija
4/6 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ap:n poikkis? kun tunnutte olevan paljon yhdessä liikkeellä

Vierailija
5/6 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No helvettiäkö tuutte siihen eteen parveilemaan?

Vierailija
6/6 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin tekisi mieli pyöräillessä huudella noin ja huitoa ilmaan. Kun ei ne ihmiset tajua vaikka miten pimpottelee kelloa tai pyytää nätisti väistämään. Ei siirrytä mihinkään, mulkoillaan vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan