Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

seurustelun aloittaminen ja tuloerot

Vierailija
18.10.2016 |

Olen valmistumassa maisteriksi alalta jolle vaikea työllistyä ja opiskelen sairaanhoitajaksi samalla. Kuitenkin siis olen nyt köyhä opiskelija ja myös työelämään pääseminen on kestänyt normaalia pitempään ja myös ok tulotasoon pääsy viivästyy. Nyt minulla olisi mahdollisuus suhteeseen hyvätuloisen miehen kanssa. Oma köyhyyteni kuitenkin hävettää. En tiedä ymmärtääkö mies koska hän on sitä ikäluokkaa joka päässyt suoraan uraputkeen ja on koko ikänsä käynyt töissä. Miten toisin esiin rahaongelmani ja kannattaako niistä puhua ennen kuin suhde vakavoituu? Nolottaako häntä köyhä seurustelukumppani? Tällaisia murehdin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies on siis noin 50v?

Vierailija
2/6 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava esimerkki taas ajatusten projisoinnista: koska naisille on tärkeää miehen tulot niin nainen luulee että miehelle on tärkeää naisen tulot, huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/6 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän miehenkin ymmärtää, että opiskelija ei paljonkaan tienaa... Jos mies ehdottaa jotain kallista, toteat vain että ikävä kyllä sinulla ei ole varaa. Mies maksaa tai teette muuta. 

Vierailija
4/6 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jos mies tietää sun olevan opiskelija ja hänellä liikkuu yhtään mitään korvien välissä, niin ymmärtää kyllä aivan varmasti ettei sulla ole varaa syödä joka päivä ulkona jne.

Vierailija
5/6 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen samaa alemmuuskompleksia. Minulle on kunnia-asia että elätän itse itseni ja maksan itse itseni. Toki järkevä mies ymmärtää, ettei tämä minunkaan opiskelijaelämä ikuisesti jatku.

Vierailija
6/6 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen samaa alemmuuskompleksia. Minulle on kunnia-asia että elätän itse itseni ja maksan itse itseni. Toki järkevä mies ymmärtää, ettei tämä minunkaan opiskelijaelämä ikuisesti jatku.

Mullekin nimen omaan on tärkeää kustantaa itse omat menoni. Leffassa voin käydä mutta jo ravintolaillallinen on mun budjetille liikaa. Koita nyt siinä sitten käydä treffeillä.