Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies laittoi mulle töistä viestiä "Kauhean ikävä, haluan sun viekkuun". Yhdessä ollaan oltu 6vuotta ja mies on 40vuotias.

Vierailija
18.10.2016 |

Oli jotenkin tosi söpöä tuo ihana tunteellisuus, mutta jotenkin huvittavaakin. Mut eiks miehen pitäny olla MIES, eikä mikään tunteita näyttävä hempeilijä?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viekku on kyllä aika ihana sana... niin hellyyttävä

No kyllä on melkoinen vässykkä, jos 40-vuotias "mies" käyttää tuota sanaa. 

Mistä tuon ikäinen on sanan edes oppinut? Parikymppiseltä tyttikseltä?

Vierailija
22/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkyyttä ja tunteellisuutta on, kun itket joka kerta kun Bambin äiti kuolee tai lapsuuden traumoja! Sellaisia miehiä täällä "syyllistetään"  Ei arkisen tekstiviestin lähettäviä miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska. Voisin itsekin laittaa naisystävälle juuri tuollaisen viestin, jos sellainen olisi. Ei minua kiinnosta mitä muut ajattelevat siitä, kunhan se miellyttää myös häntä. Jos taas se naisystävä pitäisi sitä "lässytyksenä", niin tuskin olisimme yhdessä muutenkaan. Luultavasti kotimatkalla nappaisin jotain kivaa hänelle tuomisiksi, vaikka musiikkia, josta hän on kertonut pitävänsä tai liput johonkin kivaan tapahtumaan. 

40+ mies

Vierailija
24/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana mies.  Paljonkohan av -palstalaiset antaisivat tuollaisesta miehestä?  Sanonpa että paljon.

Älä koskaan sano hänelle että älä lähetä tekstareita tai älä soita kesken työpäivän sillä kohta hän ei sitten tekstaa eikä soita.

Minulla on aina ollut näin hempeitä miehiä! Ja kaikki silti ihan äijiä. Ihme kommentteja!!

Mies no 1. Esim osteli innoissaan vaalenpunaista pyjamaa ja kännyä jne. Ja minä olen akateeminen nk puolikovan alan virkanainen. Mikä teitä vaivaa?

Vierailija
25/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin saan samankaltaisia viestejä omalta mieheltä päivittäin :) olkoon sitten jonkun mielestä vässykkä, kyllä se aina jännämiehet voittaa 100-0 :D

Vierailija
26/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies ei välttämättä lähetä viestiä, mutta sanoo aina silloin tällöin töistä tullessaan, että oli ikävä. Aww :') Ja kohta viisikymppinen uros on tämäkin. Oma herkkismussukka. Viisi vuotta ollaan oltu yhdessä.

Vierailija
27/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen, täytän ihan kohta 40 v. Viime yönä herätin mieheni (8 v yhdessä) välittääkseni hänelle seuraavanlaisen viestin: "Nyt p*nettaa."

Eikö naisen pitäisi olla NAINEN eikä mikään vanha irstailija?

Vierailija
28/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itsekin saan samankaltaisia viestejä omalta mieheltä päivittäin :) olkoon sitten jonkun mielestä vässykkä, kyllä se aina jännämiehet voittaa 100-0 :D

Samoin, mies myös nelikymppinen ja yhdessä oltu yli 20 vuotta :)

Vierailija
29/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni viestit on yleensä: ok tai joo. Eli vastaa lyhyesti ja ytimekkäästi minun viesteihini ;)

Joo...on se inssi.

Vierailija
30/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin miehelle viestin että jos haluaa panna niin tulee ruokatunnilla kotiin. Oliskos pitänyt hempeillä kun olen nainen?

Vierailija
31/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö ymmärrä, tuo "Mut eiks miehen pitäny olla MIES, eikä mikään tunteita näyttävä hempeilijä?" oli vähän niinku.. sarkasmia? :D Kun tällä palstalla monesti törmänny siihen, että mies ei saa olla mikään tossukka, nössykkä, tunteellinen (mies ei saisi esim itkeä) jne jne, niin siihen viitaten tuon kirjotin.

Tottakai mä tykkäsin miehen viestistä ja mies on aina ollu tosi tunteellinen, sanoo usein rakastavansa, tuo välillä kukkia, tykkää läheisyydestä tosi paljon yms.

AP

Sarkasmi on vaikea tyylilaji kirjoitettuna. Harjoittele sitä vielä kotioloissa, kyllä se siitä.

Vierailija
32/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun melkein viiskymppinen poikaystävä lähettelee melkein päivittäin tollasia viestejä. Ja tietty joka aamuiset seisokkikuvat ;)

Vierailija
33/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on darra teidän viikonlopun juopottelusta

Vierailija
34/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meni väärään numeroon. Piti mennä parikymppiselle rakastajalle.

Mulla on kuuskymppinen rakastajatar, ei teinibimboilla tee mitään.

M43

Mulla on kaksi, leikitään 'mummot kumoon' -leikkiä joka viikonloppu.

Vierailija
35/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun melkein viiskymppinen poikaystävä lähettelee melkein päivittäin tollasia viestejä. Ja tietty joka aamuiset seisokkikuvat ;)

joka-aamuiset? ei jumalauta onpa sinulla oikea miesten mies.

Vierailija
36/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heterojen "ongelmia". Jos olisitte alun alkaenkin ryhtyneet lesboiksi, ei olisi tarvinnut ihmellä eikä pelätä tunteiden vajauksia.

Vierailija
37/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joka-aamuiset? ei jumalauta onpa sinulla oikea miesten mies.

Ei se kusihätästondis mikään miehen mitta ole.

Vierailija
38/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yo-mergonomi kirjoitti:

Heterojen "ongelmia". Jos olisitte alun alkaenkin ryhtyneet lesboiksi, ei olisi tarvinnut ihmellä eikä pelätä tunteiden vajauksia.

Ja ikä oli?

t. lesbo

Vierailija
39/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yo-mergonomi kirjoitti:

HV!

Vierailija
40/42 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa :) siinä mun tulevaisuudenhaavekuva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi