Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan selviytyisit kodittomana?

Vierailija
18.10.2016 |

Jos otetaan tilanne jossa ei voi mennä tuttujen nurkkiin? ... Ehkä muutama päivä menisi helposti , mutta kolmas suihkuton päivä ja ihmiset alkaisivat karttaa... luultavasti muutaman viikon jälkeen ei olisi paluuta yhteiskuntaan ainakaan minulla. entä te?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne olisi henkisesti tosi raskas, vaikka voisikin lusia toisten nurkissa silloin tällöin. Itsekin luulen, että kyky taistella pois tilanteesta lähtisi muutamassa viikossa tai enintään kuukaudessa, jos kadulta ei siinä ajassa pääsisi pois.

Vierailija
2/6 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä pari päivää, talvella en muutamaa tuntia kauemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin selviäväni hyvinkin pitkään. Asun Helsingissä ja suihkuun pääsee ainakin Hietalahden asuntolassa ja kai siellä saa jossain nurkassa nukkuakin. Jos sossusta saisi vähän rahaa niin sillähän söisi joka päivä. Päivisin voisi kuluttaa aikaa kirjastoissa ja kävellen. Ehkä tämä on minulle todellisuutta tuota pikaa.

Vierailija
4/6 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuolisin kylmyyteen samantien. Jopa kesällä.

Vierailija
5/6 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuisin laittomasti työpaikalla.

Vierailija
6/6 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kertaalleen noin kuukauden päivät kodittomana. Tosin loisin kavereiden, sukulaisten ja epämääräisten baarituttavuuksien nurkissa.

Jos oikein saisi varautua kodittomuuteen, eli olisi teltat ja makuupussit, trangia ja ruokavaroja sekä silkkaa käteistä, niin mikäs tässä. Jollei töissä tarvitsisi käydä niin varmaan yrittäisin liftata jonnekin Portugaliin rantapummiksi.

Jos taas pitäisi yksin selvitä ja ilman varusteita  niin... Varmaan jäisin työpaikalle. Jonnekin varastonkopperoon, missä sitten olisin sen ajan kun muualla on hälyt päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi