Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 22-vuotias enkä ole ikinä ollut palkkatyössä

Vierailija
18.10.2016 |

Työkokeiluissa kyllä, mitta niistä mikään ei ole johtanut työsuhteeseen.

Lukiosta valmistuin keväällä 2013.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

So what? Tyhmä Suomessa töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.

Vierailija
2/11 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä pitääkin vasta kouluttautua. Joko on gradun aihe mietittynä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hae korkeakouluun tai amikseen. lukio kun ei anna ammatillista pätevyyttä. voi sen pohjalta tietysti vaikka kassalle mennä, oletko aktiivisesti hakenut kaikkiin paikkoihin? 

Vierailija
4/11 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen kymmenen vuotta vanhempi enkä ikinä ole ollut palkkatyössä. Saan kuitenkin joka kuukausi lähes palkkaa vastaavan summan mutta työtä ei tarvitse tehdä. Se on ihannetilanne enkä muuhun enää rupeakaan. Miksi ihmeessä myisin elämäni 24/7 jollekin ahneelle kapitalistille kun voin sen ajan tehdä mitä haluan ja siitä vielä maksetaan?

Vierailija
5/11 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 ja samat. Miksi stressata?

Vierailija
6/11 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, tuossa iässähän pitäisi olla jo 6 - 7 vuotta työkokemusta ja alempi korkeakoulututkinto valmis tai lähes valmis!

Vierailija
7/11 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Miksi alistua porvarin orjaksi suurpääoman palvelukseen?

Vierailija
8/11 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/11 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla on töitä, mutta eivät ole mitään kovin hohtokasta ilman koulutusta (esim. maatiloille on helppo päästä töihin). Kielitaito ja oma-aloitteisuus kehittyy, mitä moni työnantaja arvostaa.

Vierailija
10/11 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla on töitä, mutta eivät ole mitään kovin hohtokasta ilman koulutusta (esim. maatiloille on helppo päästä töihin). Kielitaito ja oma-aloitteisuus kehittyy, mitä moni työnantaja arvostaa.

Esim. Siperiassa on vapaita paikkoja ja kilpailu paikoista on melko vähäistä.

Vierailija
11/11 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh, tuossa iässähän pitäisi olla jo 6 - 7 vuotta työkokemusta ja alempi korkeakoulututkinto valmis tai lähes valmis!

Tämä kommentti oli varmasti sarkasmia, mutta ei kauas nykyajan työnantajien ihanteista heitä. sim. hain yhtä opintoihin liittyvää palkatonta 3 kk harjoittelupaikkaa, pyrkimykseni tyssäsivät siihen kun firmasta ilmoitettiin minulle, että he vaativat nälkätyöläisiltä yli 10 vuoden työkokemusta alalta. Pitäkää tunkkinne perkele.