Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa tiesit, että parisuhde on tullut tiensä päähän?

Vierailija
18.10.2016 |

Olen rimpuillut hyvässä-huonossa suhteessa yli 10 vuotta.
Rakkautta ei ole, tuskin koskaan ollutkaan. Väkivaltaa, pettämistä, liiallista alkoholin käyttöä on riittänyt. Mutta toisaalta taas siedettäviä ja jopa hyviä kausia kun mies ei juo. En rakasta, luultavasti roikun läheisriippuvaisena suhteessa joka on normi arjessa kelpo ja mies pitää minusta kovasti. Osaa olla hellä ja huomaavainen. Ajoittain olen vaan ihan loppu, tyhjä kuori. Tunteita ei ola vaan kaikki on ihan saman tekevää.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun miestä ei ollut näkynyt kotona kolmeen viikkoon. Oli muuttanut uuden naisensa luo enkä ollut edes huomannut.

Vierailija
2/16 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vitutti enemmän kuin oli kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkin vielä. Itse olen lähtenyt suhteesta, jossa ei ollut väkivaltaa tai alkoholia, vaan lähdin koska en enää halunnut olla yhdessä. Kuten itse sanot, olet läheisriippuvainen ja kyselet täällä itsestäänselvyyksiä.

Vierailija
4/16 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika, eihän tuollaista pidä jatkaa, tiedät itsekin.

Mulla vuoden seurustelu päättyi oikeastaan ihan naps vaan yhteen tapaamiseen, jonka aikana "haistoin", että toinen ei enää halua jatkaa. Se oli kylmäävä tunne.

Seuraava askel oli, että mies katosi tutkalta pariksi viikoksi eikä pitänyt yhteyttä. En pitänyt minäkään.

Sitten tuli sähköpostia, jossa sitten kerrottiin, että "tilanne on niin monimutkainen" ja että haluaa jatkaa yksikseen. Tavattiin vielä kerran tämän jälkeen ja yritettiin jutella asiat selviksi. (Toim huom. ei ne koskaan selviä riittävästi. Aina jää jotain mietityttämään. Mutta pitää vaan mennä eteenpäin, roikkuminen on pahinta, minkä voi itselle ja toiselle tehdä).

Vierailija
5/16 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en enää välittänyt kumppanin mielipiteestä tehdessäni omia ratkaisujani elämäni suhteen.

Olin sitonut itseni lukioikäisenä omilla päätöksilläni suhteeseen joka oli minulle haitallinen. Se suhde ja etenkin se ero oli osa itsenäistymistäni,onneksi lopulta kasvoin ymmärtämään että olen itse vastuussa omasta hyvinvoinnistani ja aloin tehdä ratkaisuja jotka veivät kohti omaa päämäärääni.

Vierailija
6/16 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ap:n tarina lisättynä lapsilla. Käsittääkseni ihan perus parisuhde. Lapset täyttää sen tyhjän paikan. 

Vierailija
7/16 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun miestä ei ollut näkynyt kotona kolmeen viikkoon. Oli muuttanut uuden naisensa luo enkä ollut edes huomannut.

Miten voi mikään suhde mennä tällaiseen jamaan?

Vierailija
8/16 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä vapaudessa niin pelottavaa on? Ajattele nyt, selvä koti, rauha maassa, ei varpailla kävelyä.

Mitä sä siinä häviät? Hellyyteen ja huomaavaisuuteen ei kuulu väkivalta ja pettäminen. Pitää kovasti? Niin, helppohan susta on pitää, (kun olet kuin kynnysmatto.). Entäs onko se rakkautta, että saat kännissä turpaasi? Miksi mies ei lopeta juomista? Et ilmiselvästi olekaan hänelle niin tärkeä kuin viina on.

Minun mies lopetti täysin alkoholin ottamisen, kun kerran kännissä löi minua. Siitä on 16 vuotta. 

Herää! Ymmärrä jo erota. Hän ei lopeta, et ole hänelle niin tärkeä. Seuraava putki odottaa jo kulman takana. Rakasta enemmän itseäsi! Turhaan tuhlaat elämääsi häneen.

Vierailija
9/16 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kumppani ei enää arvosta ja puhumista pitää välttää riidan pelossa. Parisuhteen ongelmat on aina vain toisen vika ym. Kyllähän näitä voisi lisääkin listata.

Vierailija
10/16 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun minulla ei ollut enää tilaa puhua ja olin ollut jo pitkään sanomatta mitään.

Joidenkin naisten on mielestään pakko päättää kaikesta tai muuten maailma kaatuu.

Vierailija
11/16 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun huomasin että minua ei enää kiinnostanut mieheni seura enkä enää halunnut viettää aikaani hänen kanssaan. Väkivaltaa tai pettämistä ei ollut. Kuten joku viisas on sanonut: Rakkauden vastakohta ei ole viha vaan välinpitämättömyys.

Vierailija
12/16 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun huomasin että minua ei enää kiinnostanut mieheni seura enkä enää halunnut viettää aikaani hänen kanssaan. Väkivaltaa tai pettämistä ei ollut. Kuten joku viisas on sanonut: Rakkauden vastakohta ei ole viha vaan välinpitämättömyys.

Minulla tämä myös. Yhtä välinpitämätön tosin oli myös mies.

Vierailija
13/16 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies ei enää kiinnostanut. Ajatus seksistä hänen kanssaan ällötti, ahdisti kun hän kyseli kuulumisia ja halusi puhua puhelimessa (kaukosuhde).

Vierailija
14/16 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lakkasin tekemästä aloitteita seksiin. Eli kun viimeinenkin seksuaalinen kanssakäyminen loppui.

Vierailija
15/16 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun huomasin rakastuneeni mieheni parhaaseen kaveriin.

Vierailija
16/16 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän