Vimman lettilegginsit
Mitä mieltä Vimman lettikuvioisista legginseistä? Ne tuntuvat nyt olevan "must have".
Kommentit (25)
Sopii pikkutytölle, aikuisella lapsen housut on vähän oudot.. Huuto.netissä ovat kyllä kuumaa tavaraa.
Linkki ois kiva, jos kerran aloituksen tekee. Ei aina viitsi googlata joka välissä.
Yäk, inhoan vaatteisiin takertuneita hiuksia ja ajatuskin leteistä pitkin jalkoja saa huonon olon aikaan. Taidan olla outo.
Lapsilla söpöt, aikuisilla järkyt.
Hirveän rumat. En ymmärrä kuka tuollaiset haluaisi laittaa päälleen.
Saa mun mielestä reidet näyttmään kaksi kertaa isommilta, mitä oikeasti onkaan. Varsinkin valkoiset ja muut vaalean sävyiset.
Eli itse en käyttäisi, lapsilla ihan söpöt.
Ruma kuosi. Sen lisäksi näyttää bondage-henkiseltä.
Voisin ottaa itselle. Mulla on Vimman muovailuvahaleggingsit. Lapsella on muovailuvaha- ja lettipaita.
Sopii lastenvaatteiden kuosiksi, aikuisella ainakin leggings-käytössä vaatii käyttäjältä täydellisisä koipia, jotta näyttäisi hyvältä.
Naurettavaa aikuisilla, lapsille ihan ok, mutta hinta on älytön
Miksi kaikkien pitää olla toistensa kopioita?
Todella ruma ja niin monella tasolla epäonnistunut kuosi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikkien pitää olla toistensa kopioita?
No suurimmaksi osaksi ihmiset pukeutuvat aika yhdenmukaisella tavalla, joten sanoisin, että muodista taitaa olla kyse.
Oon ehkä juuri oikea ihminen vastaamaan tähän! :) Itse "metsästin" pitkään Vimman lettilegginsejä ja nyt kun vihdoin ne sain, niin olen tosi innoissani. Rakastan lettikampauksia ja lettilegginsit ovat mielestäni kuvion puolesta todella täydelliset. Sopivat omaan makuuni ja ovat päällä mukavan tuntuiset. Minä pidän näistä ja olen tosi onnellinen.. ajatelkaa, näin pieni asia sai itselleni todella hyvän mielen! :)
Ainakaan mun lyhyille ja leveille reisille en vetäisi julkisilla paikalla päälle. Ihan kiva varmaan täydellisillä koivilla.
Olen 41v äiti ja mummo. Käytän lettileggingsejä ja enpä välitä mitä joku mieltä. En muutenkaan välitä ja vähän on ystäviä. Tykkään elää näin.
Olen 41v äiti ja mummo. Käytän lettileggingsejä ja enpä välitä mitä joku mieltä. En muutenkaan välitä ja vähän on ystäviä. Tykkään elää näin.
En oikein mitään mieltä. Täältä luin että Hullareilta hamstrattiin, muuten en tiedä mistään mitn.