Inhoan laihaa perhettäni
Vaikka he syövät kuinka pysyvät he hoikkia. Itse syön paljon vähemmän ja koko on 52. Mistä mahtaa johtua ?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
1. Loput perheestäsi ei mussuta piilossa lisää
2. Liikkuvat enemmän
Valitse tuosta.
Varmaan liikkuvat enemmän. Liikuntavammaisena mun liikunta on melko vähäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. Liikkuvat enemmän
Valitse tuosta.
No jos kerran tiedät olevasi liikuntavammainen, niin eikö se mitenkään juolahtanut mieleesi vastaukseksi avauksesi kysymykseen? Ihanko olet monttu auki hoomoilaisena ihmetellyt asiaa, vaikka vastaus on siinä nenäsi edessä?
Lisäksi nautin suklaata anaalisesti ☹️
Mä olen ymmärtänyt, että sun mies ja poika olisivat aika nirsoja syöjiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. Liikkuvat enemmän
Valitse tuosta.
No jos kerran tiedät olevasi liikuntavammainen, niin eikö se mitenkään juolahtanut mieleesi vastaukseksi avauksesi kysymykseen? Ihanko olet monttu auki hoomoilaisena ihmetellyt asiaa, vaikka vastaus on siinä nenäsi edessä?
Ei se silti mene yks yhteen. Liikun kuitenkin jonkin verran ja syön vähän ja terveellisesti muut syö tosi rasvaista ruokaa
Argh, syysloma, koko viikko näitä typeriä alotuksia luvassa...
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ymmärtänyt, että sun mies ja poika olisivat aika nirsoja syöjiä?
Niin, mutta adoptioon annettu poika ei ole yhtä nirso.
Kyllä se laihuuden syy taitaa olla siinä, että syövät vain vähän. Olet itse monta kertaa kertonut, että mies ei syö työpäivänsä aikana yhtään mitään ja että poikakin on todella huonoruokainen. Vaikka se vähä, mitä sitten syövät, olisikin rasvaista, siinä ei kuitenkaan ole niin paljon kaloreita että lihomaan pääsisi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se laihuuden syy taitaa olla siinä, että syövät vain vähän. Olet itse monta kertaa kertonut, että mies ei syö työpäivänsä aikana yhtään mitään ja että poikakin on todella huonoruokainen. Vaikka se vähä, mitä sitten syövät, olisikin rasvaista, siinä ei kuitenkaan ole niin paljon kaloreita että lihomaan pääsisi.
Mullapa ei ole poikaa eikä miestä. En tiedä mitä paiskaa jatkatte.
Kuulostaa kauhealta, että joku inhoaa omia perheenjäseniään vain siksi että he ovat laihoja.
Sillä on paljon merkitystä, mistä ruokavaliosi koostuu. Syötkö kasviksia joka päivä? Syötkö paljon leipää, pastaa, perunaa yms.? Herkutteletko usein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullapa ei ole poikaa eikä miestä. En tiedä mitä paiskaa jatkatte.
Eli sun perhe koostuu sitten susta itsestäsi ja vähintään kahdesta ("he") tyttärestä?
No, tyttölapset on useimmiten hoikkia, jopa laihoja, ihan pienistä tuonne parikymppisiksi. Ei siinä ole mitään poikkeuksellista, että tyttäret on äitiään hoikempia. Se tosin kuulostaa oudolta, että nämä tyttäret ahmisivat rasvaista ruokaa siinä missä äiti syö pieniä annoksia terveellistä ruokaa. :)
Mitääääääh, onko Ammattivalittaja palannut keskuuteemme?!? En olisi koskaan uskonut sanovani tätä, mutta jopa Ammattivalittajan jutut ovat mukavampaa luettavaa kuin mitä nämä nykyiset naisvihaajat, jonnet ja rasistit oksentavat sisuksistaan palstalle.
15, kyllä hän on ollut keskuudessamme koko ajan. Kirjoitellut joka päivä, vain ilman nikkiä. Mutta olen samaa mieltä siitä, että paljon mieluummin luen hänen viattomia, vilpittömiä valituksiaan kuin noita päivittäisiä rasistioksennuksia.
2. Liikkuvat enemmän
Valitse tuosta.