Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autokoulun pitäjät nillittivät opetuslupakeskusteluni pois

Vierailija
18.10.2016 |

Mikähän siinä oli mainostamista? Yksityiset opetuslupa opettajat eivät ole edes mitään yrityksiä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInua kiinnostaa tuossa yksityisessä opetusluvassa vakuutusasiat. Jos se auto on opettajan ja oppilas ajaa kolarin (jossa on syyllinen), niin mistä vakuutuksesta maksetaan korvaukset? Onko ajo-opettajalla kasko ja oppilaan tulee maksaa omavastuu vai onko olemassa joku vakuutus, josta korvataan 100%? Autokoulussa koulun vakuutukset kattaa kaiken, vain selkeästi tahallinen romuttaminen maksatetaan oppilaalla (oikeuden kautta silloinkin).

Vierailija
2/4 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInua kiinnostaa tuossa yksityisessä opetusluvassa vakuutusasiat. Jos se auto on opettajan ja oppilas ajaa kolarin (jossa on syyllinen), niin mistä vakuutuksesta maksetaan korvaukset? Onko ajo-opettajalla kasko ja oppilaan tulee maksaa omavastuu vai onko olemassa joku vakuutus, josta korvataan 100%? Autokoulussa koulun vakuutukset kattaa kaiken, vain selkeästi tahallinen romuttaminen maksatetaan oppilaalla (oikeuden kautta silloinkin).

Opettaja on auton kuljettaja. Eli menee ihan samalla tavalla kuin ajaisi minkä tahansa kolarin itse. Opettaja saa myös sakot jos poliisi katsoo että liikennesääntöjä on rikottu, kuten usein kolarissa on rikottu. Ei opettajalla ole mitään mahdollisuutta peria kolarista kuluja oppilaalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä pitkä ketju asiasta??

Vierailija
4/4 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yriksesi vetää keskustelu sivupoluille on väsynyt. Autokoulut hinnat ovat moraalittomat, opetuslupa ON parempi vaihtoehto. Autokoulut hinnoitteli itsensä pois pelistä. Vähän niinkuin oma moka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi