Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kun pääsisi taas pian tuilla elämään!

Vierailija
18.10.2016 |

Jouduin töihin taas, mum alalta löytyi kotikaupungissa viisi vapaata työpaikkaa. Eilen oli eka päivä. Perehdyttämistä tää viikko 8-16, sitten vuorotellen 3 aamua 8-16 ja yks ilta 16-10.

Suoraa sanoen vituttaa. Palkka on vain noin 450 puhtaana käteen isompi kuin tuet mitä sain, ja se ei mitenkään korvaa vapaa-ajan menetystä. Nyt ei pysty käymään kirppareilla eikä päivällä ostarilla. Koirankin otin kun luulin että työttömyys jatkuis pitempään ja nyt täytyy sillekin etsiä hoitaja joka päivälle.

Oli kyllä virhe kouluttautua tekniselle alalle. Työntekijöistä on kuulemma pulaa, nytkin oli viisi paikkaa auki ja nolla hakijaa. Yrityksissä ilmeisesti investoinnit on taas alkaneet laskukauden jälkeen.

Mulla on koeaika 3kk, pitäisköhän mokata jotain niin pääsis takaisin tuille :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonas on heti aamusta kännissä?

Vierailija
2/6 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei sun oo pakko, lopeta ja kärsi karenssi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei sun oo pakko, lopeta ja kärsi karenssi

Ei tuu karenssia jos koeajalta joutuu pois. Jos esim on paljon saikkua. Aina vii syyttää työoloja. Mulla on epäilty kroonista ylähengitystieinfektiota, mutta diagnoosia ei pystytty tekemään, kun tuli yt:t ja jouduin viimeksi tulleens pois. Ap

Vierailija
4/6 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, itekkin mietin että vittuako sitä. Vois keskittyy vain olemiseen.

Vierailija
5/6 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon ap sait työttömyyskorvausta ja lisiä?

Vierailija
6/6 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh kun on kamalaa. Kumma juttu, kun muut kykenevät käymään töissä ja hoitamaan koiransa itse. Samoin ei mulla ole ollut mitään ongelmiä käydä kirppiksillä töissä ollessani.

Jokaisen pitää ensisijaisesti elättää itsensä ihan itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä