Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä ihmiset matkustavat talvella Kanarialle kun siellä on niin kylmä että tarvii takkia että tarkenee??

Vierailija
17.10.2016 |

Maisan ja Nikon luksusmatkoja tässä silmäilen. Ohjelma ei sinänsä ole kummoinen, mutta tämä vahvistaa mun vastustusta matkustaa koskaan Kanarialle, ensinnäkin liian turistirysä, joka kulmalla tulee vastaan suomibaari, tauski tai frederik.
Ja suurin syy, talvellahan etelästä haetaan lämpöä, mutta monet ovat kertoneet että todellisuudessa Kanariansaarilla on niin kylmä ettei meressä tarkene uida ja illalla tarvii villapuseroa. Ohjelmassakin huomaa kuinka ihmiset liikkuu kaduilla suunnilleen tuulipuvuilla!
Miksi ihmeessä ihmiset siis maksaa talvella päästäkseen palelemaan ulkomaille??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt maaliskuussa kanarialla pari kertaa ja silloin on ollut n.30 lämmintä.

Vierailija
2/6 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säät tosiaan vaihtelee, mutta varsinkin eteläisimmillä saarilla talvilämpötilatkin ovat auringossa yli 20. Hyvällä tuurilla pyöritään yli 25 ja kyllähän se nyt kelpaa kun suomen räntäkeleihin verrataan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan lähdössä miehen kanssa helmi-maaliskuussa pyöräilemään Teneriffalle viikoksi. Sää on just sopiva maantiefillarointiin (ja korkeuserot ovat sellaista mihin ei täällä Helsingissä ole tottunut). :) Viime vuonna oltiin Vietnamissa, ja sää oli sopiva altaalla ja rannalla makoiluun, mutta ei kyllä muuhun...

Vierailija
4/6 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuttiin Teneriffalla monta vuotta. Aikasmoisen kivat oli kelit.

Paikallisten meteli, likaisuus ja torakat saivat sitten lopulta vaihtamaan maata.

Vierailija
5/6 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime joulukuussa Gran canarialla pari viikkoa saaren eteläosassa, joka päivä täysin kirkas taivas, ei sadetta tippaakaan ja joka ikinen päivä lämpötila vähintään +23, useimmiten +26. Ja oli kuuma!! Joka päivä valitin kun on niin kuuma :D

Vierailija
6/6 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Gran Canarialla ja kyllä siellä on talviaikaan ihan mukava suomalainen kesäsää. Riippuu ajankohdasta toki, joulu-tammikuussa voi olla vain 20C ja pilvistä mutta toisaalta voi olla 25-30 ja aurinkoa. Maalis-huhtikuussa on helposti jo "liian" kuuma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi