Millainen ihminen sinä olisit tämän väitteen mukaan?
Kuulin tänään sellaisen väitteen, että ihminen haluaisi pohjimmiltaan kokea sellaisia asioita tai olla sellainen ihminen kuin mistä hän LUKEE kirjoista.
Jos tämä pitäisi paikkaansa, millainen sinä haluaisit olla?
Kommentit (33)
Nuorempana halusin olla merirosvojen seksiorja ja lopulta merten merirosvokuningatar.
Sitten halusin narkomaaniksi ja punk-yhtyeen jäsenen tyttöystäväksi (halusin myös oikeasti).
Jossain vaiheessa halusin kaikenlaisiin eroottisiin seikkailuihin erilaisten tapaamieni ihmisten kanssa.
Sitten halusin sarjamurhaajaksi tai elämään johonkin keskelle yliluonnollisia pelottavia tapahtumia.
Nykyään haluan palata ajassa taaksepäin ja elellä historiallisissa maisemissa ja tapahtumissa. Joskus haluan olla myös ihan toinen ihminen ja elää hänen elämänsä alusta loppuun. Tai sitten olen hyvin kaavamainen oppikirjaihminen.
Luen uudelleen ja uudelleen L.M. Montgomeryn vanhanajan tyttökirjoja sekä vampyyrikirjoja.... Hmm.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana halusin olla merirosvojen seksiorja ja lopulta merten merirosvokuningatar.
Sitten halusin narkomaaniksi ja punk-yhtyeen jäsenen tyttöystäväksi (halusin myös oikeasti).
Jossain vaiheessa halusin kaikenlaisiin eroottisiin seikkailuihin erilaisten tapaamieni ihmisten kanssa.
Sitten halusin sarjamurhaajaksi tai elämään johonkin keskelle yliluonnollisia pelottavia tapahtumia.
Nykyään haluan palata ajassa taaksepäin ja elellä historiallisissa maisemissa ja tapahtumissa. Joskus haluan olla myös ihan toinen ihminen ja elää hänen elämänsä alusta loppuun. Tai sitten olen hyvin kaavamainen oppikirjaihminen.
Minähän olen kuin sinä! Lisäksi olisin välillä ollut noita tai vampyyri.
Öh... Tahtoisin siis ilmeisesti olla vähän kaikkea: noita, energiahoitaja, narkkari, tutkija, kirjailija, kaksoissisko, metsänhoitaja, salapoliisi, hullu, autisti, toimittaja, hemmoteltu kaunis muija, muusikko...
Nykyään näköjään joko rikollinen / murhaaja (yleensä sairas sarjamurhaaja) tai sitten rikosetsivä, kuolinsyyntutkija tms...
Mä olen tainnut kouluttautua ihan väärälle alalle.... :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minähän olen kuin sinä! Lisäksi olisin välillä ollut noita tai vampyyri.
Joo, kyllä minäkin voisin olla vampyyri!
Ap
Vähän nörtti fantasiahahmo, joka kärsii aspergertyyppisistä piirteistä :D
Oikeastaan olen aika vahvasti tuon kuvauksen mukainen. Enkä tiedä onko se hyvä vai paha.
Minä tahtoisin olla noita, vampyyri, hoitolaitoksessa oleva narkomaani joka potee kroonista defenssiä addiktiotaan kohtaan, sarjamurhaaja, kulttia johtava pimeyden kuningatar...
- Ensimmäisen maailmansodan brittisotilas / ambulanssikuskitar
- Viktoriaanisen ajan lesbo
- Toisen maailmansodan ajan lontoolainen
- 1920-luvun naisetsivä
Olen kiinnostunut tarinoista, joissa keskushenkilö joutuu lapsena ja nuorena kärsimään vääryyttä, mutta aikuisena kääntää pahat kokemuksensa hyvän aseiksi langenneessa maailmassa. On se englanninkielinen sanonta "to dogde a bullet" – ihailen tarinoita, joissa niin tapahtuu. Pyrin siihen omassa elämässäni ja haen tukea siihen tarinoista, niin fiktiivisistä kuin elämäkerrallisista.
_____________________________________________________________________________________________________
** Jumala syntyi ihmiseksi Pojassa, Jeesuksessa Kristuksessa, sovitti ihmisten synnit Golgatan ristillä ja nousi kuolleista! Joka uskoo Jeesukseen sovittajanaan ja herranaan, perii ikuisen elämän. **
Heh, olematon :)
Mennyt viime aikoina lähinnä ammattikirjallisuutta ja sitten pariin harrastukseen liittyvää, mutta ei niissä ihmisistä puhuta.
Vierailija kirjoitti:
- Ensimmäisen maailmansodan brittisotilas / ambulanssikuskitar
- Viktoriaanisen ajan lesbo
- Toisen maailmansodan ajan lontoolainen
- 1920-luvun naisetsivä
Uuuu mikä toi viktoriaanisen ajan lesbotarina on?
Ja paskat.