Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen sinä olisit tämän väitteen mukaan?

Vierailija
17.10.2016 |

Kuulin tänään sellaisen väitteen, että ihminen haluaisi pohjimmiltaan kokea sellaisia asioita tai olla sellainen ihminen kuin mistä hän LUKEE kirjoista.

Jos tämä pitäisi paikkaansa, millainen sinä haluaisit olla?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paskat.

Vierailija
2/33 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana halusin olla merirosvojen seksiorja ja lopulta merten merirosvokuningatar.

Sitten halusin narkomaaniksi ja punk-yhtyeen jäsenen tyttöystäväksi (halusin myös oikeasti).

Jossain vaiheessa halusin kaikenlaisiin eroottisiin seikkailuihin erilaisten tapaamieni ihmisten kanssa.

Sitten halusin sarjamurhaajaksi tai elämään johonkin keskelle yliluonnollisia pelottavia tapahtumia.

Nykyään haluan palata ajassa taaksepäin ja elellä historiallisissa maisemissa ja tapahtumissa. Joskus haluan olla myös ihan toinen ihminen ja elää hänen elämänsä alusta loppuun. Tai sitten olen hyvin kaavamainen oppikirjaihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja paskat.

Luet siis paskoista niinkö

Vierailija
4/33 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen uudelleen ja uudelleen L.M. Montgomeryn vanhanajan tyttökirjoja sekä vampyyrikirjoja.... Hmm.

Vierailija
5/33 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana halusin olla merirosvojen seksiorja ja lopulta merten merirosvokuningatar.

Sitten halusin narkomaaniksi ja punk-yhtyeen jäsenen tyttöystäväksi (halusin myös oikeasti).

Jossain vaiheessa halusin kaikenlaisiin eroottisiin seikkailuihin erilaisten tapaamieni ihmisten kanssa.

Sitten halusin sarjamurhaajaksi tai elämään johonkin keskelle yliluonnollisia pelottavia tapahtumia.

Nykyään haluan palata ajassa taaksepäin ja elellä historiallisissa maisemissa ja tapahtumissa. Joskus haluan olla myös ihan toinen ihminen ja elää hänen elämänsä alusta loppuun. Tai sitten olen hyvin kaavamainen oppikirjaihminen.

Minähän olen kuin sinä! Lisäksi olisin välillä ollut noita tai vampyyri.

Vierailija
6/33 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh... Tahtoisin siis ilmeisesti olla vähän kaikkea: noita, energiahoitaja, narkkari, tutkija, kirjailija, kaksoissisko, metsänhoitaja, salapoliisi, hullu, autisti, toimittaja, hemmoteltu kaunis muija, muusikko...

Vierailija
7/33 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Conan Barbaariksi olen itseni aina mieltänytkin.

Vierailija
8/33 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään näköjään joko rikollinen / murhaaja (yleensä sairas sarjamurhaaja) tai sitten rikosetsivä, kuolinsyyntutkija tms...

Mä olen tainnut kouluttautua ihan väärälle alalle.... :/

Vierailija
9/33 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minähän olen kuin sinä! Lisäksi olisin välillä ollut noita tai vampyyri.

Joo, kyllä minäkin voisin olla vampyyri!

Ap

Vierailija
10/33 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nörtti fantasiahahmo, joka kärsii aspergertyyppisistä piirteistä :D

Oikeastaan olen aika vahvasti tuon kuvauksen mukainen. Enkä tiedä onko se hyvä vai paha.

Vierailija
11/33 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tahtoisin olla noita, vampyyri, hoitolaitoksessa oleva narkomaani joka potee kroonista defenssiä addiktiotaan kohtaan, sarjamurhaaja, kulttia johtava pimeyden kuningatar...

Vierailija
12/33 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ensimmäisen maailmansodan brittisotilas / ambulanssikuskitar

- Viktoriaanisen ajan lesbo

- Toisen maailmansodan ajan lontoolainen 

- 1920-luvun naisetsivä

Vierailija
13/33 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnostunut tarinoista, joissa keskushenkilö joutuu lapsena ja nuorena kärsimään vääryyttä, mutta aikuisena kääntää pahat kokemuksensa hyvän aseiksi langenneessa maailmassa. On se englanninkielinen sanonta "to dogde a bullet" – ihailen tarinoita, joissa niin tapahtuu. Pyrin siihen omassa elämässäni ja haen tukea siihen tarinoista, niin fiktiivisistä kuin elämäkerrallisista.

_____________________________________________________________________________________________________

** Jumala syntyi ihmiseksi Pojassa, Jeesuksessa Kristuksessa, sovitti ihmisten synnit Golgatan ristillä ja nousi kuolleista! Joka uskoo Jeesukseen sovittajanaan ja herranaan, perii ikuisen elämän. **

Vierailija
14/33 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin Hannibal Lecter

Vierailija
15/33 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, olematon :)

Mennyt viime aikoina lähinnä ammattikirjallisuutta ja sitten pariin harrastukseen liittyvää, mutta ei niissä ihmisistä puhuta.

Vierailija
16/33 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jane Eyre <3

Vierailija
17/33 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin Mielensäpahoittaja... Omalla tavallaan kyllä olenkin jo. :D

Vierailija
18/33 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Ensimmäisen maailmansodan brittisotilas / ambulanssikuskitar

- Viktoriaanisen ajan lesbo

- Toisen maailmansodan ajan lontoolainen 

- 1920-luvun naisetsivä

Uuuu mikä toi viktoriaanisen ajan lesbotarina on?

Vierailija
19/33 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos ei lue kirjoja? Ikinä.

Vierailija
20/33 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin joku sankaritar, yliluonnollinen olento tai seikkailija.