Oletko mieluisessa työssä?
Onko sinusta joka aamu mukavaa lähteä töihin? Pidätkö työtä "työnä" vai onko se enemmän elämäntapa? Mitä teet työksesi?:)
Kommentit (8)
Työ itsessään on ok. Työkaverit voisivat olla toisenlaisia..
En ollut joten perustin oman yrityksen. Jonkun mielestä olen varmaan aina töissä, omasta mielestä tämä ei edes tunnu työltä. :)
Ei ole mukavaa. Työ on työtä, taloudellinen pakko. En tekisi tätä jos olisi vaihtoehtoja. Tuotantotyötä tehtaassa.
Eiköhän useimmilla meistä ole niitäkin päiviä, ettei töihin välttämättä ole niin parasta lähteä, vaikka siellä viihtyisikin. Tai ainakin minulla on, vaikka en vaihtaisi työtäni muuhun :) Koen työni palkitsevaksi ja mielenkiintoiseksi ja pääsen sen kautta toteuttamaan omia vahvuuksiani.
En tiedä onko elämäntapa oikea sana, mutta iso positiivinen osa elämää työni on. Työssä pärjääminen haastaa kehittämään itseäni myös vapaa-ajalla. Läheisimmät ystävät ja puolisonikin olen työn kautta löytänyt ja vaikka porukka ympärillä vaihtunut moneen otteeseen, on meillä töissä niin vahva porukkahenki, että aina tietää voivansa luottaa toisiin.
Kuulostaapa nyt joltain utopialta, mutta vastapainoksi mainittakoon, että onhan töissä ne vähemmän hohdokkaat hetkensä ja hetket joina toivoisi olevansa ihan jossain muualla. Mutta kun laitetaan vastakkaisiin vaakakuppeihin positiiviset ja negatiiviset asiat, kyllä se positiivinen voittaa.
Ja olen siis ensihoitaja.
Olet töissä sairaalassa osastonhoitajana ja pidän työstäni. Työstäni on myös ikäviä puolia, mutta osastolla työskentelevät hoitajat ovat vastuuntuntoisia, ammattitaitoisia ja tekevät erinomaista työtä. Työilmapiiri on hyvä. Mene aamulla mieleläni töihin
On kivaa, olen aidosti kiinnostunut alastani. Olen kiinnittynyt nykyiseen työhöni ja näen siellä itselleni tulevaisuuden. Alani on tavallaan...yhteiskunnallinen. Saa olla ajanhermolla.