Parhaat treffivinkkisi
Oon menossa pitkän parisuhteen päättymisen jälkeen ekaa kertaa kunnon treffeille piakkoin. Mies siis pyysi, mutta ei ole mikään ahkera viestittelijä, joten en itsekään halua vaikuttaa liian innokkaalta. Kertokaapa nyt parhaita vinkkejä onnistuneisiin treffeihin pliis! Edellisen suhteen päättymisestäkin on jo melko pitkä aika, mutta olen joutunut työstämään eroa tämän ajan. Nyt tuntuu että olen valmis, mutta etten osaa enää tätä tapailukulttuuria :(
Kommentit (8)
kannattaa tehdä treffeillä mistä nauttii. jos olet tuppisuu niin kahvila on huono idea. jos pidät taiteesta raahaa mies katsomaan jotain patsasta tai jos urheilusta niin urheilkaa yhdessä. Jos pidät ryyppäämisestä niin sitten sitä jne.
LÄSKI kirjoitti:
Ehkä mies haluaa säästää keskustelunaiheita treffeille. :) Älä stressaa! Mene avoimin ja positiivisin mielin treffeille.
Mä teen aina juuri näin ja juuri siksi mua ärsyttää kun naiset haluaa jutella paljon etukäteen.
Kerran nainen perui treffit sillä syyllä että "kun et ole täälläkään paljoa jutellut niin en tiedä olisiko meillä treffeilläkään juteltavaa" ja itse olin siinä vaiheessa että :O kun yritin ihan tarkoituksella olla puhumatta että olisi sitten treffeillä puhuttavaa :D
Turha stressata. Jos kipinää on, treffit onnistuvat joka tapauksessa. Jos kipinää ei ole, romanttisinkaan ravintola tai henkevinkään keskustelu ei tee teistä paria. Ja lopuksi moraaliton vinkki joka toimii minulla: jos jännittää, menkää baariin yksille. Se rentouttaa.
Vierailija kirjoitti:
LÄSKI kirjoitti:
Ehkä mies haluaa säästää keskustelunaiheita treffeille. :) Älä stressaa! Mene avoimin ja positiivisin mielin treffeille.
Mä teen aina juuri näin ja juuri siksi mua ärsyttää kun naiset haluaa jutella paljon etukäteen.
Kerran nainen perui treffit sillä syyllä että "kun et ole täälläkään paljoa jutellut niin en tiedä olisiko meillä treffeilläkään juteltavaa" ja itse olin siinä vaiheessa että :O kun yritin ihan tarkoituksella olla puhumatta että olisi sitten treffeillä puhuttavaa :D
Mikäs naurun aihe tuo nyt sitten on? Nainen oli puheliasta tyyppiä ja etsi toista samanlaista.
Ensitreffeihin kannattaa suhtautua uuden ihmisen kohtaamisena. Ei potentiaalisena aviokumppanin tapaamisena. Se vie pois jännitystä ja paineita.
Suosittelen treffeille drinkkejä, rentouttaa kummasti ja juttukin saattaa luistaa paremmin. Olen useimmin tavannut ihmisiä lasillisen äärellä muutaman ekan kerran ja sitten on jo ollut rentoa nähdä ihan muissakin merkeissä.
Huomaan, että joitain miehiäkin jännittää ja he mielellään tarjoavat juomat. Toki ei se kaikille sovi.
Jos kipinää tai vetovoimaa on molemminpuolisesti, niin se kyllä johtaa toiseen tapaamiseen vaikka ekalla kerralla jännittäisi.
LÄSKI kirjoitti:
En ajatellut asiaa näin, mutta hyvä pointti. Olin vähän huolissani, että kysyikö mies ns. muuten vaan ja nyt jo muuttanut mieltänsä. Mutta turhaan varmasti stressaan. Koitan ottaa rennosti ja olla oma itseni. Normaalisti olen puhelias, mutta jännittäessä helposti muutun hiljaisemmaksi.
Ensiksi kannattaa varmaan ottaa Robiniin yhteyttä ja sopia se tapaaminen.