Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka syötte terveellisesti - millä herkuttelette?

Vierailija
17.10.2016 |

Esim. jos pidätte vaikka leffaillan tms.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoalla. Eilen oli paistettua lohta, kurkkuraitaa, porkkanaraastetta, punajuuria. Ihanaa oli! Uskon, että herkullinen ruoka on terveellisempää kuin niin paha ruoka, että sen lisäksi tarvitsee erikseen jotain herkkuja.

Vierailija
2/23 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä leffalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustoilla ja hedelmillä, suklaalla, sushilla, popcornilla. Nuo on mun lempi"herkut".

Vierailija
4/23 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustoilla ja viinillä. 

Vierailija
5/23 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan itseni ostaa ihan mitä haluan kerran viikossa. Viime viikolla oli sipsipussi.

Vierailija
6/23 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna söin paketillisen Aino-jäätelöä (lakritsi tietty).

Vierailija
7/23 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinuskijäätelöllä.

Vierailija
8/23 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukasta tummaa suklaata, brieä, ilmakuivattua kinkkua, viikunoita ja punaviiniä.

Vierailija
9/23 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinirypäleillä, banaanilla, muilla hedelmillä ja marjoilla ja niistä tehdyillä smoothieilla, vihanneksilla ja dipillä, pähkinöillä, rusinoilla, itsetehdyillä ruisleipä- tai lehtikaalisipseillä...

Vierailija
10/23 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmillä ja marjoilla.

Vierailija
11/23 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasilla viiniä ja hyvillä juustoilla yleensä.

Karkkia syön todella harvoin kun makea ei minulle koskaan ole maistunut, mielummin jos on oikein mässyttely olo teen poppareita tai ostan erilaisia pähkinöitä. 

Vierailija
12/23 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihmisillä tosiaan marjat ja hedelmät "herkkua", eli jotain mitä eivät joka päivä syö? Koska itse kuvittelen herkun olevan jotain sellaista, mitä ei kuitenkaan ihan joka päivä voi syödä.

Vierailija
13/23 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri äsken paahdoin tuoretta rieskaa levänpaahtimessa ja laitoin oivariini herkkua ja juustoa päälle. Syön kanasalaatin kanssa. Herkkua! :)

Vierailija
14/23 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuinka terveellisesti pitää syödä jotta voi sanoa syövänsä terveellisesti. Mielestäni syön ihan tarpeeksi terveellisesti ja kun on herkutteluilta, niin sipsejä syön, tai pizzaa/grilliruokaa. Lisäksi pari siideriä.

Vierailija
15/23 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ihmisillä tosiaan marjat ja hedelmät "herkkua", eli jotain mitä eivät joka päivä syö? Koska itse kuvittelen herkun olevan jotain sellaista, mitä ei kuitenkaan ihan joka päivä voi syödä.

Minulle ne on herkkuja, vaikka söisinkin niitä joka päivä. Mun ruokavalioon ei kuulu ollenkaan mitään niin "vaarallista", että en voisi sitä syödä kuin harvoin. En saa mitään nautintoa sokerisista, rasvaisista tai lisäainehiilaripommeista, joten minulle jotkut karkit ja sipsit eivät ole herkkua. En syö sellaisia koskaan. Jos oikein erityisherkkua pitää saada, voin ostaa jonkun ihanan leivoksen, mutta hyvin hyvin harvoin tekee edes mieli.

Vierailija
16/23 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään makea ei minulle erityisemmin maistu, joku karkki olisi kauhistus tekomakuineen, hyvää suklaata saatan joskus syödä.

Juustoa, viikunoita ja viiniä - se on iltaherkuttelu viikonloppuisin päivällisen jälkeen.

Vierailija
17/23 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaipaan piristystä arkeen niin kahvilla ja tummalla suklaalla. Joskus pidän herkuttelupäivän jolloin ostan mitä huvittaa (karkkia, sipsiä, leivoksia...) Ei tietenkään mitään järjetöntä määrää vaan yhden paketin sitä mitä tekee mieli.

Vierailija
18/23 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kuinka terveellisesti pitää syödä jotta voi sanoa syövänsä terveellisesti. Mielestäni syön ihan tarpeeksi terveellisesti ja kun on herkutteluilta, niin sipsejä syön, tai pizzaa/grilliruokaa. Lisäksi pari siideriä.

Vaikea varmaan ymmärtää, mutta joillekin nuo sipsit ja grilliruuat eivät todellakaan ole herkkuja. Minun suussa ne on ällöttäviä, raskaita, rasvaisia ja tönkkösuolaisia. Ja alkoholi on kamalaa.

Vierailija
19/23 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkaan ei tee mieli makeaa, koska kaikki on Suomessa niin ylimakeaa ja sokerilla kyllästettyä. Tosin nyt olen keksinyt hyvän jäätelöherkun itselleni: punaisia viinimarjoja ja ihan tavallista vaniljakermajäätelöä. Hyvää on, kun viinimarjat tuovat happamuutta ja taittavat liikaa makeutta. Nam!

Vierailija
20/23 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kallista jätskiä, jota ei raaski syödä kerralla isoa määrää, koska on niin kallista.

Rutikuivan siiderin kyytipoikana gheessä poksautettuja popcorneja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi