Eikö teineille opeteta nykyvään mitää!!!
Siskonpoika tuli viikoks tähän meille peräänkatsottavaksi. Äskön tuli koulusta ja veti valmivalmisruuat suoraa siitä paketista, ei pyssy käsiään ja lähti sitte pelaa jalkapalloo vaikka kysyin läksyistä. Oli vissii käyny myös kaupassa namuja ostaa joita lappoi suuhunsa. Mä oon järkyttyny .
Kommentit (17)
Osalta ei vaadita kotona mitään. Joidenkin lapset eivät osaa pestä pyykkiä kun muuttavat kotoa pois.
Valmivalmisruuat.
Millaisia Valmin einekset ovat? Saarioisten vai kokkikartanon tasoa?
Tekstiäsi lukeneena pyydän ettet auta häntä läksyissä.
No ilmeisesti ei kun sinäkin vain kirjoittelet av:lle sen sijaan että ottaisit asian puheeksi pojan kanssa?
Ennen ei tosiaan teinit tarvinnut perään katsojaa vaan heidät voitiin jättää yksin kotiin.
Millaisella teinillä ei pyssyä ole kädessä?
Juu. Nuoriso on pilalla. Ihan niin kuin aina ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
No ilmeisesti ei kun sinäkin vain kirjoittelet av:lle sen sijaan että ottaisit asian puheeksi pojan kanssa?
Se lähti pelaa palloa. Ja mä en oo kasvatus vastuussa vaa koti ja koulu. Oon vaa tälläi vanhapiikatäti joka lupautuu joka asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se lähti pelaa palloa. Ja mä en oo kasvatus vastuussa vaa koti ja koulu. Oon vaa tälläi vanhapiikatäti joka lupautuu joka asiaa.
No miksi sitten ihmettelet asiaa? Eikö se ole aika selvää, että teineille ei opeteta nykyään mitään kun vanhapiikatäditkin on sitä mieltä että lasten kasvatus ei kuulu enää kenellekään muulle kuin kodille ja koululle? Miten se poika voi oppia mitä muut haluavat, jos muut ihmiset eivät puhu hänelle? Kukaan ei ole seppä syntyessään.
En ihmettelisi vaikka vittuillakseen sikailisi ja testaisi uskallatko sanoa asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teini teki väärin?
Et kai kysy tosissasi? Ruuat syödään lautasilla ja kun tullaan kotii pestää kädet. Läksyt hoijetaa heti. Ja onko namujen musdustus hyväksi?
1. Mikset sinä tehnyt hänelle kunnon kotiruokaa?
2. Onhan se nyt kamalaa jos teini pelaa jalkapalloa eikä istu kotona ja tuijota seiniä.
Eiköhän avauksen tarkoitus ollut esittää niin monta ärsyttävää kirjoitusvirhettä kuin mahdollista
Nykyään teinit on hiton ylimielisiä sipsuttajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teini teki väärin?
Et kai kysy tosissasi? Ruuat syödään lautasilla ja kun tullaan kotii pestää kädet. Läksyt hoijetaa heti. Ja onko namujen musdustus hyväksi?
Miksi hitossa valmisruoka pitäisi syödä lautaselta?
Menitkö pojan perässä vessaan ratsaamaan, että pesikö kädet?
Karkkien mussuttamisessa ei kerta homoa tee.
Kouluissa on nykyään läksyparkit niin läksyjä ei tarvitse tuoda kotiin. Kuka ylipäätänsä on pitkän sisällä istutun päivän jäljeen riittävän virkeä tekemään läksyt? Parin tunnin happihyppely tekee oikein hyvää. Kannattaa sinunkin kokeilla.
Joo, ei ennen kyllä tuommosta ollu. Reps :D