Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesitko, että maksalaatikko on Suomen myydyin laatikkovalmisruoka?

Vierailija
17.10.2016 |

En kyllä tajua, kuka sitä ostaa? Eihän siinä ole mitään muuta hyvää kuin hinta! Meneekö sitä enemmän köyhille vai koirille?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin, kun olen sitä itsekin ollut tekemässä!

Isien tekemää ruokaa...

Vierailija
2/24 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut syötyäkään pitkään aikaan maksalaatikkoa. Kiitos muistutuksesta, pitää käydä kotimatkalla kaupassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tietää.  Suosituin, ja onko myös peräti vanhis eines?

Vierailija
4/24 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa haluaa nykyään kotona maksaa käsitellä? Ei ekana tule mieleen ostaa sitä mustaa hyllyvää möykkyä ja ajatella että teenpä miehelleni (itse en maksaa suuhuni pistä) maksalaatikkoa. Helpompi on välillä ostaa valmis laatikko jääkaappiin ja syö kuka syö.

Vierailija
5/24 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök.

Vierailija
6/24 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä muutakin hyvää, todella suuri konsentraatio B12-vitamiinia. Eli jos haluaa olla ekologinen lihansyöjä, niin yksi tuollainen viikossa riittänee tuon tärkeän vitamiinin saantiin.

Vierailija
7/24 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden lempiherkkua ketsupin kanssa.

Vierailija
8/24 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukapa haluaa nykyään kotona maksaa käsitellä? Ei ekana tule mieleen ostaa sitä mustaa hyllyvää möykkyä ja ajatella että teenpä miehelleni (itse en maksaa suuhuni pistä) maksalaatikkoa. Helpompi on välillä ostaa valmis laatikko jääkaappiin ja syö kuka syö.

En kyllä suuhuni laita mitään, mitä en voi käsin koskea.

Maksa ei ole ruokaa.

Vierailija
9/24 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin. Itse opin tykkäämään vasta muutama vuosi sitten eikä sitä syödä meillä kuin jouluisin.

Vierailija
10/24 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään maksalaatikosta, enkä kyllä suostuisi sitä itse tekemään. Tosin normaalihinnalla sekin on vähän turhan kallista.

Vierailija
11/24 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa muuten tuoteselosteesta sitä sokerin määrää!!!

Vierailija
12/24 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän sen olla suosoituin, se ja pakastepinaattikeitto on ainoat einesruuat mitä meille ostetaan. Saarioinen rusinoilla, muut maistuu p***lle.

Vierailija
13/24 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mukaan moni hänen työkaverinsa, oma mies mukaanlukien, ostaa sitä töihin evääksi. Helppo napata kaupasta ja nopea syödä, halpa ja makukaan ei yllätä. Jos ruoka ei kiinnosta muuten kuin polttoaineena, niin siinä ei etsitä kulinaristisia makunautintoja tai terveellisintä syötävää.

Vierailija
14/24 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin veikannut purkkihernekeittoa tai valmismakaronilaatikkoa. Eivät ole niin monen inhokkeja.

Joten koiranruoaksi menee varmasti osa maksalootista.

Vierailija
15/24 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa muuten tuoteselosteesta sitä sokerin määrää!!!

No ilmankos se onkin niin helvatan hyvää! Koko perhe syödään sitä vähintään kerran viikossa.

Vierailija
16/24 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostetaan sitä aika paljon ja usein.

Koirille syötetään, on se laadukkaampaa kuin moni mustinmurkina.

Vierailija
17/24 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa olla yllättynyt. - Ja verrattuna vaikka makaronilaatikkoon, niin makaraonilaatikon saatan toisinaan valmistaa itsekin, mutta maksalaatikkoa en muista tehneeni itse mies muistiin. - Jos on niin armoitettu, että voi syödä ilman ruoka-aine rajoituksia, niin sekä maksa että -makaroonilaatikko ovat edullisiia ja verraten vaivattomia arki-ruokia.

Itse ostan toisinaan valmismaksalaatikon ihan vain koska se on ni-in edullista. Samalla hnnalla ei esimerkiksi saa puolikastakaan valmispizzaa, joka olisi gluteeniton. Heti valmista eines-makaronilaatikkoa ei edes taida olla tarjolla, mutta jos olisi niin sen hinta olisi takuulla kalliimpi, kuin maksalaatikon. - Maksalaatikko se on einesruokien klassikko. - Mutta tämähän ei tietenkään käy heille, jotka näkevät punaista, jokaisesta einesruoka-vaihtoehdosta punaista, mutta heistä puolella on varmaan tuhottaasti aikaa ja viitseliäisyyttä laittaa ruokaa omassa hyvin varustetussa ja avarassa keittiössä. 

Vierailija
18/24 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan hyvää, harvoin syötynä.

Vierailija
19/24 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, et maksaa suuhusi ota, mutta miehen penis kyllä kelpaa. Oudot mieltymykset.

Vierailija
20/24 |
05.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ostetaan sitä aika paljon ja usein.

Koirille syötetään, on se laadukkaampaa kuin moni mustinmurkina.

Voi teidän koira parkaa, saa ihan hitosti turhaa sokeria elimistöön!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi