Kellä ei muka ole vielä pleikka nelosta?
Kommentit (67)
Kolmonen riittää meille.
Skylandereita poika veivaa sillä satunnaisesti.
Perustele mikä siinä on parempaa kuin pleikka kolmosessa? Voiko siinä pelata omalla kehollaan ilman ohjainta?
Meillä on mökillä kakkonen ja kotona kolmonen ja näyttäisi riittävän, kun pelitkin ostetaan käytettyinä. Valikoimaa on ihan hyvin.
Ei ole nelosta kukaan kysellyt.
Sormi liipaisimella että ostan ps4:n. Ei ole vielä sattunut sellaista peliä eteen joka katkaisisi kamelin selän. COD infinitekin näytti ihan vammaiselta. Entäpä Mafia 3 tai Far Cry Primal???
Ehkä tää on vähän ikäkysymys. Missä on kouluikäisiä lapsia (poikia) niin heillä todennäköisesti on ps4.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaksi aikuista sillä tekisi?
Esimerkiksi pelaa?
Me miehen kans ostettii viime jouluna ps4, mä enimmäkseen pelaan ja mies taas kattoo leffoja sen kautta.
Sinällää hölmö kysymys, sillä tolla pleikalla on varmaan vieläkin aika hyvin hintaa ja kaikilla ei oo varaa/kiinnostusta.
Ei oo mitään pleikkaa. Taitaa olla joku xboxin alkuaikojen versioita pölyyntymässä. Eikun joo, toinen opiskelija otti sen mukaansa kun lähti kotoa, mutta ei kuulemma tule pelattua enää.
Mulla on 2 poikaa. Heidän kavereitaan pyörii meillä ja pojat pyörivät kavereilla. Kaikilla on pleikka4.
Jaa, onko tämä joku Sonyn maahantuojan mainos? Ovela tapa yrittää mainostaa ilmaiseksi, mutta valitettavasti kääntyy itseään vastaan. Todellakin tekee koko laitteesta vastenmielisen, jos se "pitää olla kaikilla".
Vierailija kirjoitti:
Jaa, onko tämä joku Sonyn maahantuojan mainos? Ovela tapa yrittää mainostaa ilmaiseksi, mutta valitettavasti kääntyy itseään vastaan. Todellakin tekee koko laitteesta vastenmielisen, jos se "pitää olla kaikilla".
Luuletko että sonyn tarvitsee paljon mainostaa...
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tää on vähän ikäkysymys. Missä on kouluikäisiä lapsia (poikia) niin heillä todennäköisesti on ps4.
Me olemme poikkeus, joka vahvistaa tämänkin säännön. Tai puolipoikkeus. Pojalla on isänsä luona pleikka nelonen. Mun luona ei mitään pelikonetta. Meillä on vain yksi tietokonekin. Kännykällä pelaa joskus jotain. Olen odotellut, koska tulee pelikoneen tarve. Lapsi nyt viidennellä. Ostimme pari vuotta sitten koiran, tuolloin lapsi vakuutti, että ei tarvitse pelikonetta, koira riittää. Saapa nähä ;)
Meillä ei ole tietääkseni pleikkaa, vaikka en toisaalta tiedä, mikä se on, joten voi se jossain ollakin. Ehkä se on samanlainen asia kuin örzi tai kvaektå.
Kysyin lapsilta, niin heistä sellainen olis vähän nolo, pleikka ja valtava taulutelevisio keskellä olohuonetta.
Vierailija kirjoitti:
Miten voit ap. olla noin saatanan tyhmä?
Miten aikuinen ihminen kommentoi toiselle kiroilemalla ja haukkumalla vielä tyhmäksi.
Eikö sinua yhtään huolestuta, jos lapsesi sanoisi samalla tavalla, sillä annathan esimerkin omalla käytökselläsi.
Ja sitten ihmetellään, kun lapset ja nuoret käyttäytyvät huonosti ja kiusaavat toisiaan. Sama meininki jatkuu sitten työpaikoilla.
Ei ole edes ykköstä ja kakkosen saamisesta on turha haaveilla.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin lapsilta, niin heistä sellainen olis vähän nolo, pleikka ja valtava taulutelevisio keskellä olohuonetta.
Kuten Mersu, vesisänky, smoothieblenderi, kuntopyörä, löylykiulu, parvekepaneelit, piironki ja henkilövaaka.
Eiks je?
Vierailija kirjoitti:
Sormi liipaisimella että ostan ps4:n. Ei ole vielä sattunut sellaista peliä eteen joka katkaisisi kamelin selän. COD infinitekin näytti ihan vammaiselta. Entäpä Mafia 3 tai Far Cry Primal???
FFXV tulee marraskuun lopussa, Resident Evil 7 ensi vuoden alussa ja FFVII Remake ilmeisesti ensi vuoden lopulla. Siinä oli kolme hyvää syytä mulle ostaa PS4. Uncharted4 oli eka ostettu peli sille. Eikä asiaa haitannut se, että hinta oli 299€, ja sopivasti oli just tullut yhden firman osakkeista sen verran osinkoja ;)
Meillä ei ole mitään konsoleita eikä edes televisioa. "Viihde-elektroniikkaa löytyy 1 kannettava työkone joka minun toimistohuoneessa - lapsilla ei ole mitään asiaa sinne + minun älypuhelin. Eli ei ole lapsilla puhelimia, pleikkareita, dvd- soittimia tai muita.
Eiköhän ne koulussa jo opeta tuota laitteistojen käyttöä jos sellaista lapsen tulee osata, tai laita viestiä kotiin jos tärkeä lasten kehitykselle.
Meillä muksut viettää vapaa-aikaa ulkona. Aikuisista puhumattakaan. Olisihan tuo kauheaa jos aikuiset vielä työpäivän jälkeen käyttäisi aikaa pleikkareihin tai elokuviin kun omakin elämä olisi elettävänä.
Meillä on jo pleikka 4.2.Tosin japanin versiona.