Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestä on ihanaa pitää hyvänä

Vierailija
08.03.2006 |

Naiset usein mainitsevat haluavansa vanhempaa miestä siksi, että sellainen haluaa ensisijaisesti tyydyttää naisen. Hyvähän se on, jos tyydytetyksi tulee, mutta herättelen nyt keskustelua siitä, miksi harvoin mainitaan, miten ihanaa on tyydyttää mies.

Minusta on ihanaa helliä ja hyväillä mielihyvästä murisevaa miestä; siinähän sitä kiihottuu itsekin. Joskus hierontaa öljyllä, niskahierontaa tai rapsuttelua...ja sitten onkin molemmat valmiita upeaan seksiin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis kiitos siitä! :´-)

Ja vieläpä Naistenpäivänä...!

Nii-in. Kaikki lehdet tursuavat keskustelua siitä, kuinka miehen tulee tyydyttää nais. Jos kysymys asetetaan tosinpäin, saa kysyjä huvittuneita tai jopa murhaavia katseita, tyyliin " oletko sinä idiootti jäänyt kivikaudelle?"

Meidän avioliitossa meni 10 vuotta ennekuin sain vaimon tajuamaan, että hänkin voi tehdä aloitteen miehensä ilahduttamiseksi. Vaimo sanoo itseään tasa-arvoiseksi feministiksi. Jaa-a. Aloitteen olen kyllä näihin aikoihin asti saanut tehdä minä, " nykyaikainen mies" .

Olen sitten varmaan idioottti ? ;)

M 39

Vierailija
2/8 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihana pitää miestä hyvänä. Olen samaa mieltä.

Rakastan mieheni hellimistä, hieromista jne....

Mutta olen jäänyt itse paitsi jostain..

Ajatus tee toiselle niin kuin toivoisit itselle tehtävän... toteutuu omalta kohdalta. Haluaisin myös mieheni huomiota ja hyväilyä, mutta sitä en saa..:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti. Molemminpuolista halua pitää toista hyvänä, sitähän tarvitaan. Ei miehet eivätkä naiset ole vastuussa vanhojen aikojen hapatuksista. Nyt vaan kaikki pitämään toisiaan hyvänä ja nauttimaan siitä.

Vierailija
4/8 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ap, olen myös kokenut vastaavaa aiemmin. Toivon, että sinun ja kumppanisi suhde paranee siltä osin. Jokainen kaipaa läheisyyttä ja hyvänäpitoa ja liitossa se korostuu. Onnea teille ja parempaa jatkoa!

Vierailija
5/8 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans rakastan yli kaiken sitä että saa toisen nauttiin. Ja niin että ei mitään kiirettä. Näin viimeksi eilen =)

Vierailija
6/8 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein sykähdyttää, kun näin kirjoituksesi 1. Sanomattakin selvää, olen mies, 34, vasta viimeisessä suhteessani on minut otettu huomioon edes jollakin tavalla.

Vieläkin vallitsee jokin kumma käsitys, että rakastelun onnistuminen (ja muutenkin parisuhteessa hellyyden osoitusten antaminen) on vain ja ainoastaan miehen harteilla, kiinni miehen kyvystä huomioida ja tehdä naiselle hyvää.

Valtaosa naissuhteistani (pitkistäkin) on käyttänyt minua vain omaa tyydytystään hakiessaan, ja uskonut minun miehenä olevan tyydytetty vain sillä, että saan purkautua heihin. Missä on tunteet, molempien huomioonottaminen? Vaikka niin väitetään, emme me miehetkään eläimiä ole.

Toivottavasti sinun kaltaisia naisia on edes muutama lisää!

Vierailija
7/8 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuollaista olen etsinyt, mistä sut tavoittais :) ? noh,

voihan se mieskin ajatella näin välillä, olen ylpeä sinusta

upea nainen ! tällaisia suomi tarvii isolla S:llä

Vierailija
8/8 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan mieheni hellimistä. Hieron jalkapohjia ja käsiä esimerkiksi, halailen, suukottelen, puhun rumia aina yllättäen. Ei ole mitään niin kivaa, kun nähdä toisen nauttivan. Rakastan ottaa häneltä suihin, nautin siitä itsekin valtavasti.

Se joka antaa, saa myös itse!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä