Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikuttaako vauva- av.n kaltaiset palstat nuorten käytökseen?

17.10.2016 |

Jos nuoret kuvittelevat nykyisen some-kulttuurin vallitessa että kaiken kurakakan voi oksentaa suustaan pihalle. Aikuiset saavat täälläkin sylkeä mielipiteensä suodattamatta eetteriin ja se on vähintäänkin suotavaa. Jokaisella saa ja pitää olla mielipide asioihin. Kaikkia saa pilkata ja kiusata ja se on vain hyvä ettei " kuuntele keltään mitään paskaa ja osaa sanoa vastaan". Vaikuttaakohan tämä kuinka paljon siihen että nuoret eivät pidättele itseään vaan antavat tulla vaan?

Kommentit (8)

1/8 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan.

Vierailija
2/8 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaikuttaa. Palstamammoillakaan ei ole käytöstapoja, miten niiden lapsillakaan siis olisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/8 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaikuttaa. Palstamammoillakaan ei ole käytöstapoja, miten niiden lapsillakaan siis olisi?

No jos koittaa katsoa vähän boksista ulos. Oli lapsia tai ei. Kaikilla aikuisilla on lupa käyttäytä somessa huonosti ja kertoa tuntemuksensa suoraan ja suodattamatta. Ehkä ne lapsettomat on pahimpia?

4/8 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tää ei välttämättä varmaan näy tuolla oikeassa maailmassa, mutta ymmärtääkö kehittymätön nuori eron? Ehkä se käytös siirtyy somesta ulkomaailmaan?

Vierailija
5/8 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tosi hyvä pointti. Olen itse ajatellut samaa. Mun mielestä on hirveän kornia, kun täällä välillä on avauksia, joissa joku kauheasti paheksuu sitä, miten lapset "käyttäytyvät huonosti", mutta sitten itse nimittelevät ja käyttäytyvät todella epäkohteliaasti - siis käyttäytyvät huonosti! Samoin sellaisissa avauksissa, joissa pohditaan jotain kasvatusnäkökulmia, joku saattaa lasauttaa, miten toisen lapsi on varmasti jotenkin "vammainen" tai muuta, koska ei meidän lapset ainakaan käyttäydy noin. Siinä voi sitten miettiä, mahtavatko tuollaisen ihmisen lapset oikeasti olla miten hyväkäytöksisiä, jos äiti itse riehuu valtoimenaan netissä. Vähän luulen, että nuoret ovat joskus paljon aikuisia tietoisempia siitä, miten netissä käyttäydytään.

Vierailija
6/8 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkästään av, vaan some ja netti yleensäkin. Arjen kohteliaisuus ja toisten huomioon ottaminen tuntuu olevan ylitsepääsemättömän vaikeaa monelle.

Vierailija
7/8 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Jos äiti-mammanen kiusaa netissä niin aivan varmasti se kiusaa myös reaalielämässä jopa ihan huomaamattaan. Lapselle saa kyllä hokea maailman tappiin asti että ketään ei saa kiusata - vaan se aikuisen käytös on sitä mitä se lapsi kuitenkin päätyy kopioimaan. Tietää että kiusaaminen on väärin, vaan tekee sitä silti. Kun eihän sitä lasketa jos ap on oikeesti tyhmä jne. Eiku naapurin Lissu. Eiku lapsen isän nyxä.

Vierailija
8/8 |
17.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin nuorena naisena olen kyllä saanut todella vastenmielisen kuvan miehistä netin perusteella. Eikä syynä ole vain AV vaan muutkin keskustelupalstat ja esim. 9GAG. Jos ennen olin pettynyt miehiin ja seurusteluun niin nyt vihaan miehiä. N20

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän