Repesin kampaamossa ja kampaaja kosti sen huonolla työllä!
Kun hän kysyi, millaisen kampauksen haluaisin, kuvittelin kampaamon lattialle AV-mamman joka teippaa jalkojaan lattiaan ja nauruhan siitä tuli. Sain koottua itseni ja kerrottua minkälaista haluaisin, mutta hän piti minua kummajaisena ja oli sen verran Boss Emäntä että päätti kostaa. Nyt yritän kotona korjailla.
Pitäkää nauru kurissa!
Kommentit (25)
Niin että mitä? Ehk meiltä muilta on jäänyt taas joku hauskuus näkemättä. Et sentään joutunut maksaan lampaanlapaa.
Niin, kampaajasi oli varmaan yhtä pöyristynyt sinusta kuin me muutkin.
Tuliko kouvolatukka?
Ootko sä se tyyppi, joka repeää tosi helposti kehnoillekin jutuille?
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä se tyyppi, joka repeää tosi helposti kehnoillekin jutuille?
Meitä voi olla montakin. Missä muussa ketjussa sitä on esiintynyt?
Repeä vaan jatkossakin. Hämmentyneet ihmiset sun ympärillä yrittää parhaansa.
Vierailija kirjoitti:
kampaamon lattialle AV-mamman joka teippaa jalkojaan lattiaan
Niinku siis mitä?
Jos olisit ollut lääkärissä, tämä olisi merkitty sairaskertomukseesi esim. termillä "psyyke + "
Vierailija kirjoitti:
Kun hän kysyi, millaisen kampauksen haluaisin, kuvittelin kampaamon lattialle AV-mamman joka teippaa jalkojaan lattiaan ja nauruhan siitä tuli. Sain koottua itseni ja kerrottua minkälaista haluaisin, mutta hän piti minua kummajaisena ja oli sen verran Boss Emäntä että päätti kostaa. Nyt yritän kotona korjailla.
Pitäkää nauru kurissa!
Olen lukenut yllä olevan useita kertoja ja silti en ymmärrä sitä. Mitä hemmetin jalkojen teippaamista lattiaan?
No en yhtään ihmettele jos kampaaja on pitänyt sinua outona kun selität teippaamisesta samalla naurat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäkää nauru kurissa!
Olen lukenut yllä olevan useita kertoja ja silti en ymmärrä sitä. Mitä hemmetin jalkojen teippaamista lattiaan?
No en yhtään ihmettele jos kampaaja on pitänyt sinua outona kun selität teippaamisesta samalla naurat.
En mä tietenkään ääneen kertonut mikä asia mua naurattaa. Mutta ilme oli mielipuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäkää nauru kurissa!
En mä tietenkään ääneen kertonut mikä asia mua naurattaa. Mutta ilme oli mielipuolinen.
No vielä enemmän ihminen vaikuttaa oudolta ja jopa pelottavalta kun nauraa naama virneessä. Kun mitään koomista ei ole tapahtunut tai vitsiä kerrottu.
Ei kukaan käsitä mistä puhut.