Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aaaargh. Miksi hitossa jotkut Huutismyyjät sulkevat kohteensa HETI, kun joku on tehnyt huudon?

Vierailija
03.07.2008 |

Ärsyttää ihan sairaasti ne ostajat, jotka marisee maksuaikaa parin euron lastenvaaterievulle seuraavaan lapsilisän saapumiseen asti. Argh! Jos ei ole sitä paria euroa maksaa heti, niin huutonet ei ole oikea ostospaikka sellaiselle köyhälle. Pöytäkirppiset on paaa...ljon halvempia ja sopii paremmin köyhille. Eihän nuo käytetyt vaatteet esim. huutiksessa ole ollenkaan halpoja, kun laskee (yhteenlaskutaitoiset osaavat) hintaan myös postituskulut.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla noita vittumaisia myyjiä, jotka eivät osaa käyttää osta-heti toimintoa!

Vierailija
2/12 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kohde halutaan sulkea hetimiten. Joten rahat pitää olla jo huudettaessa varattuna. Älä tosiaan huuda, jos ei ole.

Tyytyväinenhän ostajan pitäisi olla, sai halvemmalla, kun ei tullut kilpahuutoa ja nopeammin sekä ylipäätään voitti kohteen. Miksi huutaa lainkaan, jos nämä edut ei miellytä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus kun ei ole just sillä hetkellä rahaa, mutta tiedän vaikka 5 päivän päästä olevan tulossa rahaa, etsin kohteita jotka sulkeutuvat aikaisintan päivää ennen tuota rahan tuloa.

kyl mä oon aatellu sen niin että jos siinä on sulkeutumispäivä niin sitä ei tarvis maksaa ennen sitä. varsinkaan kun on olemassa tuo osta heti toiminto.

t. pistearvo 134

Vierailija
4/12 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä käytät pir...n kallista huutonettiä, jos noin tiukilla on rahasi?

Vierailija
5/12 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaargh. Miksi hitossa jotkut Huutismyyjät sulkevat kohteensa HETI, kun joku on tehnyt huudon?

Tämä oli se pääotsikko ja näyttää harmittavan ostajaa, että mennään heti sulkemaan. Rahapulaa epäilen siihen, ettei hetisulkemisesta tykätä. En ymmärrä, että voisi olla muuta.

Vierailija
6/12 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kohde halutaan sulkea hetimiten. Joten rahat pitää olla jo huudettaessa varattuna. Älä tosiaan huuda, jos ei ole.

Tyytyväinenhän ostajan pitäisi olla, sai halvemmalla, kun ei tullut kilpahuutoa ja nopeammin sekä ylipäätään voitti kohteen. Miksi huutaa lainkaan, jos nämä edut ei miellytä?

Mitä sä et tajua? Siis sun mielestä ihmisen pitäisi istua 24/7 passissa koneella, ihan vaan sen takia, jos joku persaukinen myyjä päättääkin sulkea kohteensa 10 päivää etuajassa?

Ihan turhaa ruveta valittamaan tuossa tapauksessa, jos maksussa kestää/huutaja ei heti vastaa viestiin.

Mulla kyllä on varaa huuto hetkellä, MUTTA en todellakaan istu koneella joka päivä. Tarkastan mailini parin päivän välein, joskus saattaa vierähtää neljä-viisikin päivää etten katso mailejani.

Vierailija
7/12 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä huutonetistä kuitenkin halvemmalla kuin kaupasta uutena.

ja joskus ei kirpparilta löydy mitä tarvitsen.

sitteri, rintareppu, dvd-soitin esim nuo olen saanut todella halvallea huutiksesta. ja ei tiukka rahatilanteemme ei johdu huutiksesta vaan ihan muista syistä, jotka ei kuulu tähän aiheeseen.

Vierailija
8/12 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli se pääotsikko ja näyttää harmittavan ostajaa, että mennään heti sulkemaan. Rahapulaa epäilen siihen, ettei hetisulkemisesta tykätä. En ymmärrä, että voisi olla muuta.

Vierailija
9/12 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja odottavat vielä, että huutaja maksaa heti.

Miksei myyjä voi käyttää osta-heti-systeemiä?? Varsinkaan kesällä ihmiset eivät tarkista mailejaan joka päivä, kun on muutakin tekemistä kuin roikkua netissä"

Myyjä sulkee kohteen ennen aikojaan ja alkaa sitten marmattaa jos huutaja ei ole tajunnut kohteen sulkeutuneen ennen aikojaan eikä ole katsonut meilejään ja maksanut heti paikalla.

Toki ostajalla voi olla rahapula mutta niin on varmaan myyjälläkin jollei kerta voi odottaa nimeämäänsä sulkeutumispäivään asti.

Vierailija
10/12 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös myyjän määrittelemä "sulkeuttuu" -aika pitäisi olla sitova. Sitten olisi erikseen "osta heti" -toiminto.

Esim. tänään tulee myyntiin kohde, sulkeuttu 2vko päästä. Se on Juuri Se mitä olen etsinyt. Laitan huudon, ehkä myös korotusautomaatin, koska tiedän, että en pääse koneelle yli viikkoon. Myyjä sulkeekin kohteen samana päivänä. Ja on vihaisena, miksen maksa heti, miksei ostajasta kuulu mitään. Olen kesälomamatkalla.

Eli, älä huuda mitään jos et ole valmis olemaan koneella joka päivä, kesälläkin. Vähintään parin päivän välein ("Nega multa jos maksu ei näy tililläni 4rk huudon sulkeutuessa, jonka muuten päätän minä..."). Ei sillä, jos mulle nega siitä tulisi niin antaa tulla vaan. :-)

Ehkäpä kaikilla ei ole rahapula ainoa motiivi kaikkeen...?!

Vierailija
11/12 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ostajalla voi olla rahapula mutta niin on varmaan myyjälläkin jollei kerta voi odottaa nimeämäänsä sulkeutumispäivään asti.

[/quote]

Peesaan. Tuskin huuto ensimmäisenä päivänä velvoitaaa huutajaa istumaan koneen äärellä seuraavaa kahta viikkoa. Näin keäsisin ihmiset oleilevat mökeillä, matkustelevat yms.

Vierailija
12/12 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja odottavat vielä, että huutaja maksaa heti.

Miksei myyjä voi käyttää osta-heti-systeemiä?? Varsinkaan kesällä ihmiset eivät tarkista mailejaan joka päivä, kun on muutakin tekemistä kuin roikkua netissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän