Tiedätkö kuka on Niklas Kvarforth? Jos tiedät, mikä on mielipiteesi hänestä?
Voisin ennustaa, että kukaan tällä palstalla ei tiedä kyseistä henkilöä :D
Kommentit (11)
Suosin mieluummin jatsahtavaa Norjan Shiningia.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on se seinähullu Shining-muusikko Ruotsista. Täyskaheli, Varg Vikerneskin on järkimies tuohon verrattuna.
Olen kai jotenkin omituinen kun tykkään heidän musiikistaan.
Niklas on seinähullu, siitä olen samaa mieltä.
Shining on yksi lempparibändeistäni. Ja joo, onhan se Niklas aika sekopää, mutta tekee hienoa musiikkia ja on sen lisäksi aika hot!
Ei yhtä skitso kun Silencerin Nattramn.
Vierailija kirjoitti:
Shining on yksi lempparibändeistäni. Ja joo, onhan se Niklas aika sekopää, mutta tekee hienoa musiikkia ja on sen lisäksi aika hot!
Joo, mun mielestä se on kans hot :D
Mut eihän sillä todellakaan ole kaikki kotona.
Vierailija kirjoitti:
Piti googlettaa ja kuunnella Youtubesta. Musiikki oli jotenkin pelottavalla tavalla jopa hienoa, mutta siis tämä, WTF oikeasti:
"Laulajasta liikkuu monia huhuja, ja hänen henkilöllisyyttään ei täysin tiedetä. Eräiden huhujen mukaan hän hakkasi kirveellä sormet irti kädestään ja joutui pakkohoitoon, toisen huhun mukaan taas hän leikkasi kämmenet irti, ja korvasi ne siansorkilla. Hänen myös väitetään lyöneen pikkutyttöä kirveellä päähän, ja sen jälkeen pyytäneen poliisia ampumaan hänet. Toisten lähteiden mukaan hän taas karkasi mielisairaalasta ja löi karkumatkallaan tyttöä kirveellä. Joidenkin lähteiden mukaan iskun takana taas oli Nattramnin veli, joka päätyi tekemään itsemurhan tajuttuaan tekonsa."
Vierailija kirjoitti:
Tai Mayhemin Dead.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti googlettaa ja kuunnella Youtubesta. Musiikki oli jotenkin pelottavalla tavalla jopa hienoa, mutta siis tämä, WTF oikeasti:
"Laulajasta liikkuu monia huhuja, ja hänen henkilöllisyyttään ei täysin tiedetä. Eräiden huhujen mukaan hän hakkasi kirveellä sormet irti kädestään ja joutui pakkohoitoon, toisen huhun mukaan taas hän leikkasi kämmenet irti, ja korvasi ne siansorkilla. Hänen myös väitetään lyöneen pikkutyttöä kirveellä päähän, ja sen jälkeen pyytäneen poliisia ampumaan hänet. Toisten lähteiden mukaan hän taas karkasi mielisairaalasta ja löi karkumatkallaan tyttöä kirveellä. Joidenkin lähteiden mukaan iskun takana taas oli Nattramnin veli, joka päätyi tekemään itsemurhan tajuttuaan tekonsa."
Tässä ei varmaankaan pitäisi olla mitään hauskaa, mutta en voi lopettaa nauramista :DD
Äärimetallistit ne on Tauskiakin hullumpia. Mayhemin Dead oli kuitenkin jo aika säälittävä tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei edes tiedä kuka tuo Nattramn on. Se on ihan paskapuhetta, että olisi hakannut kirveellä yhtään mitään. Ja nythän Nattramn on palannut nimellä Diagnose: Lebensgefahr.
Mä luulen, että kyseessä on jokin outo taideprojekti.
Sehän on se seinähullu Shining-muusikko Ruotsista. Täyskaheli, Varg Vikerneskin on järkimies tuohon verrattuna.