Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin iso osa taitoluistelijoista haluaa luistella Carmenin, Boleron yms tahtiin?

Vierailija
16.10.2016 |

Maailma on täynnä musiikkia ja silti moni valitsee näitä, mitkä on jo niin nähty. Pisteet niille, joilla on jotain ihan uutta. Kivahan se varmaan on luistella joku suosittu musiikki, mutta ei kai sekään kivaa ole, että yleisö on täysin kyllästynyt noihin.

- palstan taitoluisteluhullu

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lemppari aikanaan oli Chaplinin Parrasvalot. Klassinen tai sentyyppinen musa sopii ohjelmiin paremmin, siksi varmaan.

Vierailija
2/8 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luistelijat itse. Musiikit valitsee koreografi, joka päättää kokonaisuudesta. Ohjelmasta, musiikista ja puvusta. Kaikesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kipaleet ovat valmiiksi purkitettu ja maksettu siksi ne luistelevat niitä. Tulisi kalliiksi maksaa teostot.

Vierailija
4/8 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian nopeatempoinen musiikki lisäisi virheiden määrää huomattavasti.

Vierailija
5/8 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa linkkiä videoihin uusista kisoista tänne heti

Vierailija
6/8 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näin 16-v. taitoluistelijana sanoisin, ettei musiikki ole oma lempparini. Kuitenkin musiikeissa on paljon ns. "muotia" kuten yhdessä vaiheessa Pirates of the Carribean, tai Oopperan kummitus. Klassisuus on tärkeää monille luistelijoille, itse tykkään erikoisemmista musiikeista! :)

Vierailija
7/8 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis aloituksessa mainittu -6

Vierailija
8/8 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ymmärtänyt, että pääasiassa luistelija(t) valitsee valmentajansa kanssa musiikin. Osallahan, kuten tänä vuonna Patrik Chanilla, on ohjelmaa varta vasten sävelletty musiikki, luistelijakollegan säveltämä, olikohan se pariluistelun puolelta. Takavuosina oli yksi mies, muistaakseni ukrainalainen, joka sävelsi musiikkinsa itse. 

On sitä muutakin hidasta musiikkia kuin ne kaikista suosituimmat. Eikä ainakaan Bolero ole mielestäni hidastempoinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi